Vieläkö ne pojat nyt uuden levyn pukkasi? Ensimmäinen meni hienosti läpi sellaisella AKI&TURO huumorina, mutta ei enää toinen. Ovatko nuo poijjaat nyt ihan tosissaan? Ei minua ainakaan enää naurata. Tai no ehkä vähän... :) Tavallaan käy hiukan sääliksi. Hieno aate tuo heidän "metalliveljeys", mutta ei se oikein toimi... Joka kerta kun kuulen sanan teräsbetoni, purskahdan melkein nauruun. Mieluummin laitan vaikka Bodomin tai Slayerin tai vaikka At vance:n soimaan. Anteeksi nyt tuhannesti kaikki tosifanit. Oli miten oli, mutta näin on. Minä oikeesti luulin että ne ihan vitsillä, mutta ei se kai sitten ollu...
Eka meni läpi
siemen alla
3
342
Vastaukset
- ...
vitsillä vitsillä. uusimmissa haastatteluissa ne sen jo myöntääkin.
vakavasti muttei tosissaan. se vaan et tulee itelleki vähä sama olo ku jos pizza enrico ois tehny toisen levyn.
ja kaiken lisäks toi nimibiisi on niin ilkka jääskeläistä ku voi olla.- gyuyui
Mä en oo ainakaan missään vaihees luullu et ne tekee sitä vitsillä... tai et Teräsbetoni on vitsi... eikä niissä lauluissa oo mun mielestä mitään hassua...
- mur
miks pitää tulla tänne hehkuttaa miten et pidä teräsbetonista. so what ! ketä oikeesti kiinnostaa tykkäätkö sä teräsbetonista vai et ! pliis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3198241Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016493Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753735- 772898
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402570- 452533
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222266- 1162188
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962044- 481633