Öljykentät tuleen!

Mun,

puolesta loppua koko öljy maailmasta ni ei tarvis menettää ihmissieluja moisen litkun takia. Ei se bushikaa ja muu jenkkihallitus taida järkiinsä tulla, joten ois helpompaa näin päin et käytetää/poltetaan öljyt vaa pois. ÖLJYKENTÄT PAALAMAAN VAA!

10

1031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan

ne sun muoviset hippi housus ensin ja rupee sen jälkeen ajattelee sitä mistä sä saat uudet muovi housut kun muovin raaka-aine on loppunut

• kiinnosta --->

pätkääkää onko muovia vai ei. en käytä kortsua ja kännykästäki oon ihan valmis luopumaan. No haluutsä et öljyn tuotanto jatkuu ja siviilit jatkaa kuolemista, siinä vasta arvot on kohdallaan niinkö???

• heikki

Niin ja maailman talous romahtaa ja lama tulee ja nälkä ja taudit leviää ja et sinä varmaan sitä halua ja millä sinä kuljet sen jälkeen jos öljyä ei ole mieti dorka

• Jrockwell

Nii..taas siellä itketään "milläs sitten kuljetaan"..vittu fillarit käyttöön idiootit. On niitä muitakin keinoja kuin öljy..ai nii mut tottakai autojakin pitää olla..mut hei, etanolikin on keksitty..

• vähän

heikolla pohjalla maailman meno jos se romahtais johonki öljyn puutteeseen. ja kyl ne asiat siitä taas järjestyy oikeampaan suuntaan ku saadaan se öljy eka loppumaan. kuoletsä jos öljy kuolee et, joten lopettakaa se öljyn perään itkeminen. Vai haluutsäki et siviili-ihmisiä kuolee jatkossakin?

• elintärkeää
        vähän kirjoitti:

heikolla pohjalla maailman meno jos se romahtais johonki öljyn puutteeseen. ja kyl ne asiat siitä taas järjestyy oikeampaan suuntaan ku saadaan se öljy eka loppumaan. kuoletsä jos öljy kuolee et, joten lopettakaa se öljyn perään itkeminen. Vai haluutsäki et siviili-ihmisiä kuolee jatkossakin?

No muista että mitä vähemmän sitä öljyä on niin sitä enemmän ihmisiä kuolee ja kun se loppuu niin tappaminen vasta alkaa ruoka loppuu lääkkeet loppuu poliisia ei olisi eikä sairaan hoitoa ei palokuntaa ei kunnon armeijaa eikä mitään muutakaan mikä pitää tämän maailman pystyssä.

• Vaka Vanha

Turhaan te meuhkaatte, kyllä se öljy aikanaan loppuu ...

• kyllä

• 58 tuumanen rengas

Täytyisi rakentaa jonkinmoiset linnoitukset ölyputkien turvaksi ettei ne terroristinperkeleet tuhoaisi niitä!
      Meihin se vaikuttaa bensanhinnan nousuna ja se on vittumaista.

• ei se öljyptkien linnottaminen auttaisi menisi vain paljon energiaa hukkaan. Syynä on se tolkuton kulutus. Kun Intian ja Kiina pääsee kunnolla mukaan meidän kulutusjuhliin niin sitten se vasta kallista on.(poissulkien terrori-iskut ja hirmumyrskyt tai jossain vaiheessa tapahtuva öljyhuippu tai sota)

Pieni tieto joku tutkija laski että jos amerikkalaiset vaihtaisivat kuluttavat autonsa smantasoisiksi kuin eurooppalaiset autot, säästyisi Venäjän öljynviennin verran tavaraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5360
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1607
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      232
      1564
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      310
      1116
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe