Musikaaliin?

Sirie

Hei,

haluaisin Lontoon reissuni aikana (12-19.8)musikaaliin, mutta mihinkään kalliiseen ei ole varaa.

Jos jollain on ideoita tai tietoja ns.viime hetkellä myydyistä edullisimmista lipuista tai aivan loistavista musikaaleista, niin otan tiedot kiitollisena vastaan!!!

Mukavaa kesän jatkoa kaikille!

6

692

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni

Teatterit myy aika halvalla lippuja saman päivän ja seuraavan päivän näytöksiin.Käytiin kattoon Phantom of the opera musikaali. Aivan ihana ja liput makso 30 puntaa saman päivän näytökseen.Paikat oli "piippuhyllyllä" mut ihan hyvin näki ja kuuli. Kannattaa käydä kyselemässä.

• Lontoossa

Käy http://www.ticketmaster.co.uk sivuilla,sieltä kaikki musikaali,teattei ja konserttiliput.Myös esimerkiksi Madonna esiityy tuolloin Lontoossa moneen otteeseen!

• Freddie

Itse oon suuunnitellu lähteväni Lontooseen 14.8.-18-8. Queen-musikaali We Will Rock You on pakko nähdä siellä! Se on varmasti paras!! Tuletkos kattoon sitä? Jotain 27 puntaa oli halvimmat liput. Mitä muita Lontoon suunnitelmia sulla on?

• katsomassa

Queen - We will rock you!
        Parasta mitä teatterissa olen koskaan nähnyt. Tunnelma oli brittien mukana katossa..

• Sirie

Mun meili on

cerible@suomi24.fi

Ja seura kyllä kelpaa, mikäli kohteet on samoja =)

• Gukke
        katsomassa kirjoitti:

Queen - We will rock you!
        Parasta mitä teatterissa olen koskaan nähnyt. Tunnelma oli brittien mukana katossa..

Alkukesästä käytiin kattoon Queen - We will rock you. Aivan loistava. Ainoa häiritsevä tekijä oli kirkuvat kakarat. Oltiin maanantai-iltana ja lippuja sai vielä hyvin aamupäivällä TKTS luukulta. Tosin mitään halpoja lippuja ei ollu myydä, muutaman punnan halvempia kuin ovelta. Hieno elämys, ei Suomessa vastaavaan törmää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7505
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4133
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3655
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3160
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2836
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      53
      2409
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2348
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40