Pehmis jäätelökojusta

zippizuppi

Meillä päin ingmanin jäätelökojussa tekeevät isot mansikka pehmikset vohveliin. Niin mitenhän paljon näissä yleensä on kaloreita? Oisko kellään tietoo ku en kehtais ruveta kyselee itse myyjältä? Kiitos etukäteen...

8

12966

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiril
      • zippizuppi

minkähän kokoinen yleensä pehmis on painoltaan että osais laskea... haluan tietää kalorit en hiilihydraatteja.

Muuten kysyisin itse kojusta mutta niissä on töissä vaan langan laihoja teinejä niin en kehtaa:(

• jätskimyyjä

moi! olen itse töissä jätskikiskassa ja on tullut kaikkien laatujen kalorit kyllä opeteltua ulkoa.. ja mielestäni kyllä kannattaa kysyä suoraan kioskilta, ainakin itse vastailen mielelläni :) mutta pehmis on siis sinänsä "vähäkalorinen" että siinä on 150 kcal/100g kun esim. vanhanajan suklaa sisältää miltei 400 kcal/100g (en ole tuosta suklaan kalorimäärästä ihan varma. ja jäätelöt ovat siis valion, eli en tiedä eroja ingmaniin) jäätelön koko tietysti vaikuttaa paljon. esim. meillä pehmikset ovat kaikki yli 100g ja vohveli tuo saman verran kaloreita lisää.. eli kevyin vaihtoehto olisi ottaa pehmis kuppiin ja mieluiten sellainen pienempi, lasten koko, joita meillä ainakin saa puoleen hintaan :)
      toivottavasti tästä oli jotain apua :)

• zippizuppi

oli apua kyllä, kiitos... en tiennytkään että pehmiksen saa kuppiin... pitääkin muistaa ens kerran sillä olen aina inhonnut sitä keksiä osaa.

• Tepi.
      • Hiilis

Paljonko on hiiihydraatteja/ normaali pehmis ?

• perkele2324

Mikä ristuksen järki ruveta laskemaan pehmiksen kaloreita.. Se on kesäistä herkkua mitä ei syödä joka päivä ja sen on tarkoituskin olla makeaa, rasvaista ja raskasta.

• Henrik Heino

Koska tuo ajattelu tarttuu muihinkin juttuihin. Kohta huomaa syövänsä taas yhtä paljon herkkuja kuin ennenkin perustellen kaiken jollain poikkeuksilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16