Miten saa hävitettyä keltiäiset ja siipikusiaiset(en tiedä toista nimeä tälle)niitä on keittiössä ja myös kylpyhuoneessa.
Minä olen yrittänyt myrkyttää niitä muurahaismyrkyllä,se auttaa jonkun verran.
Muuten voisiko siipikusiaisella olla pesä jossakin rakennuksessa ja se pääsee eteiseen ja niitä on ihan mustanaan tai voiko ne tulla ulkoa ikkunasta?
Nyt on ollut lämpimät ilmat ja on joutunut pitämään ikkunaa auki.Ne on tosi inhottavia.
Miten ne saa hävitettyä niin etteivät ne tule sisälle?
muurahaiset ja siipikusiaiset
1
2286
Vastaukset
- onttomukulakiurunkannus
Olen hävitellyt keltiäis- ja mauriaispesiä niin, että kun sellainen kiven alta löytyy, painan siihen sumutuspullolla astianpesuaineen ja veden sekoitusta sillä lailla reippaan puoleisesti. Tuntuu tehoavan hyvin.
Siipimuurahaiset ovat lisääntymisvalmiita muurahaisia, eivät oma lajinsa. Niiden esiintymisaika on todella lyhyt, joskin ärsyttävä. Tulevat jostain olemassaolevasta pesästä.
Sinänsä minulla ei ole mitään minkään valtakunnan muurahaisia vastaan, mutta en tykkää siitä, kun ne rakentavat pesän kasvieni juureen ja ilmastoivat sitten asumuksensa itselleen sopivaksi. Silloin se ei enää ole kasville sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910