onko kenelläkään tietoa, paljonko maksaa kuntosalilla käynti lontoossa? entä missä voi aerobicata ja paljonko se maksaa?
kuntoilu lontoossa
4
355
Vastaukset
- narri
Kuntosalit maksavat 1-10 punnan väliltä ja earobickiä voi harrastaa keskustassa tai sen ulkopuolella ja maksaa 1-10 puntaa.
- drg313
Kuntosalit ottavat n. £40 / kk. rajaton kaytto niin salin puolelle kuin tunneillekin.
- ...
drg313 kirjoitti:
Kuntosalit ottavat n. £40 / kk. rajaton kaytto niin salin puolelle kuin tunneillekin.
Onko Lontoossa jotain suosituinta tai muuten tosi hyvää kuntosalia?
Paljon oon törmännyt nimeen LA fitness club. Osaisiko joku suositella sitä?
..Oon muuttamassa Lontooseen ihan kohta :) - Zeynep1
... kirjoitti:
Onko Lontoossa jotain suosituinta tai muuten tosi hyvää kuntosalia?
Paljon oon törmännyt nimeen LA fitness club. Osaisiko joku suositella sitä?
..Oon muuttamassa Lontooseen ihan kohta :)Kaksi hyvaa on Holmes Place ja LA Fitness.
Molemmat veloittaa n. 65 puntaa off peak kuukausijasenyydesta ja 90 peak hour jasenyydesta. sopimus on tehtava vuodeksi.
Kuukausierat veloitetaan joko heti konttasummana jolloinka saa alennuksen tai sitten kuukausittain suoraveloituksena.
Jos haluaa lopettaa jasenyyden aikaisemmin se pitaa myyda eteenpain tai sitten vain maksaa tyhjasta. Kaikki salit ei anna lupaa siirtaa jasenyytta ellei sita pyyda etukateen kun sopparia kirjoittaa alle.
Ihmettelen mista eras edellinen palstalainen on saanut hinnat 1-10 puntaa per aerobic. Ma olen kaynyt Lontoossa salilla vuodesta 1999 (jasenena kolmessa, vieraillut noin kymmenessa) enka tieda ainuttakaan kunnon salia jossa aerobiciin paasee kertamaksulla.
Oasis salille paasee niin eta maksaa eka jonkun 40-50 puntaa ja sen jalkeen kertamaksuja altaasta ja salista, mutta tilat on torkylikaiset ja todella kuvottavan vanhat. Se on aivan ainoa paikka jossa mikaan kertamaksu on mahdollinen - muissa pitaa olla vakituinen jasen ja maksaa kuukausimaksuja - sitten voi osallistua joogaan ja mihin tahansa tunnille rajatta.
Jos LA Fitnessin valilla ja Holmes Placessa pitaa tehda valinta se on ehdottomasti Holmes Place joka on parempi. LA Fitnessissa usein pyorat ja muut vempeleet on suoraa ULOSKAYNNIN edessa (kuten esim. Aldwychin salilla) eika saunaa ole. Allas on usein myos pienempi kuin Holmes Placessa.
on olemassa myos ns. lahiosaleja joissa ei ole saunoja, aerobic tunteja tai altaita mutta OK vehkeet ja vempeleet. niissa jasenyys maksaa n. 40 puntaa kuukausi. minimibudjetiksi laittaisin 45 puntaa kuukausi ja olisin valmis tekemaan ainakin sen 6 kuukauden sopimuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748