kuntoilu lontoossa

moukka

onko kenelläkään tietoa, paljonko maksaa kuntosalilla käynti lontoossa? entä missä voi aerobicata ja paljonko se maksaa?

4

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narri

Kuntosalit maksavat 1-10 punnan väliltä ja earobickiä voi harrastaa keskustassa tai sen ulkopuolella ja maksaa 1-10 puntaa.

• drg313

Kuntosalit ottavat n. £40 / kk. rajaton kaytto niin salin puolelle kuin tunneillekin.

• ...
        drg313 kirjoitti:

Kuntosalit ottavat n. £40 / kk. rajaton kaytto niin salin puolelle kuin tunneillekin.

Onko Lontoossa jotain suosituinta tai muuten tosi hyvää kuntosalia?
        Paljon oon törmännyt nimeen LA fitness club. Osaisiko joku suositella sitä?

..Oon muuttamassa Lontooseen ihan kohta :)

• Zeynep1
        ... kirjoitti:

Onko Lontoossa jotain suosituinta tai muuten tosi hyvää kuntosalia?
        Paljon oon törmännyt nimeen LA fitness club. Osaisiko joku suositella sitä?

..Oon muuttamassa Lontooseen ihan kohta :)

Kaksi hyvaa on Holmes Place ja LA Fitness.

Molemmat veloittaa n. 65 puntaa off peak kuukausijasenyydesta ja 90 peak hour jasenyydesta. sopimus on tehtava vuodeksi.

Kuukausierat veloitetaan joko heti konttasummana jolloinka saa alennuksen tai sitten kuukausittain suoraveloituksena.

Jos haluaa lopettaa jasenyyden aikaisemmin se pitaa myyda eteenpain tai sitten vain maksaa tyhjasta. Kaikki salit ei anna lupaa siirtaa jasenyytta ellei sita pyyda etukateen kun sopparia kirjoittaa alle.

Ihmettelen mista eras edellinen palstalainen on saanut hinnat 1-10 puntaa per aerobic. Ma olen kaynyt Lontoossa salilla vuodesta 1999 (jasenena kolmessa, vieraillut noin kymmenessa) enka tieda ainuttakaan kunnon salia jossa aerobiciin paasee kertamaksulla.

Oasis salille paasee niin eta maksaa eka jonkun 40-50 puntaa ja sen jalkeen kertamaksuja altaasta ja salista, mutta tilat on torkylikaiset ja todella kuvottavan vanhat. Se on aivan ainoa paikka jossa mikaan kertamaksu on mahdollinen - muissa pitaa olla vakituinen jasen ja maksaa kuukausimaksuja - sitten voi osallistua joogaan ja mihin tahansa tunnille rajatta.

Jos LA Fitnessin valilla ja Holmes Placessa pitaa tehda valinta se on ehdottomasti Holmes Place joka on parempi. LA Fitnessissa usein pyorat ja muut vempeleet on suoraa ULOSKAYNNIN edessa (kuten esim. Aldwychin salilla) eika saunaa ole. Allas on usein myos pienempi kuin Holmes Placessa.

on olemassa myos ns. lahiosaleja joissa ei ole saunoja, aerobic tunteja tai altaita mutta OK vehkeet ja vempeleet. niissa jasenyys maksaa n. 40 puntaa kuukausi. minimibudjetiksi laittaisin 45 puntaa kuukausi ja olisin valmis tekemaan ainakin sen 6 kuukauden sopimuksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe