Onko kenelläkään tietoa E Pietikäisen miniatyyritaulujen arvosta koot 2x3 cm - 5x5 cm ja olisiko kenelläkään myydä ko. tauluja ?
E PIETIKÄINEN
7
2651
Vastaukset
- Tuomola
Minulle tuli perintönä muutama tuollainen pikkutaulu. Lieneekö noilla mitään arvoa vai heitänkö roskiin? Mikähän voisi olla hyvä taulukauppa Helsingissä tai lähistöllä kysyä hintaa?
- happy-85
Hei, mä kysyn mummolt ja papalt onko heillä mitään tietoa tosta, luulen että ne tietää jotaa..sattumoisin olen entinen pietikäinen itse :D
- mummeli
E Pietikäinen oli Sirpa Pietikäisen isä. Asuivat silloin kun Sirpa oli n. 7vuotias täälä meidän paikkakunnalla
- uuno 2
Jos jollain on pietsuja olen valmis niitä ostamaan.
0400801999 uuno 2- Marina 1
Minulla olisi yksi -59 tehty pikku taulu.
0505671441 - artsu1960
Minulla on hänen maalaamansa iso taulun jonka perin enkä itse oidä siitä.
- Anonyymi
Mulla olisi kolmen sarja E.Pietikäisen houksella maalaamia tauluja. Sain perintönä, ja ovat hienoja ja hyväkuntoisia. Myisin kaikki kolme. Saa tarjota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224554- 203685
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052417- 272121
- 342014
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 351784
- 151698
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191497- 121351