mitä ootte pölliny intissä?
varastaminen armeijassa
18
7441
Vastaukset
- Hyi paha paha
Ei sieltä saa varastaa. :-//
- pölliny
ainakin yhen toimivan suomi konepistoolin, pari käsikranaattia, kaminan ja yhdet alushousut.
- vimpari
siellä NUSSITAAN
- siel iskee
ISONUSSI
- Armeija= Paskaluukku
Rynnäkkökiväärin panoksia, räkäpäitä, erilaisia auton osia ja cd-soittimia. Kaikenlaista mahdollista mistä nyt jotain iloa voi olla. Helppoa ja hauskaa.
- gona muistelee
Olin armeijassa silloin kun lyhin palvelusaika oli 8 kk. Nykyään edellinen saapumiserä lähtee pois ennenkuin seuraava tulee palvelukseen, mutta tuon systeemin vallitessahan wanhat edellisen saapumiserän gonat olivat jonkun aikaa rinnakkain palveluksessa uusien morttien kanssa.
Gonat tiesivät jo miten armeijassa toimitaan, mutta vastatulleet mortit olivat ihan pihalla. Siksi heiltä oli helppoa pölliä tavaraa, kuin olisi vienyt karkin lapselta. Uusien alokkaiden tiloista käytettiinkin nimitystä "morttimarketti". Jos itse oli hukannut jotain armeijan kamoja, joita olisi joutunut korvaamaan, niin sen kuin kävi hakemassa itselleen vastaavan tilalle morttimarketista. Ja mortti joutui vuorostaan maksumieheksi. Itse kävin hakemassa morttimarketista mm. karvalakin, hanskat, intin lippalakin ym. sälää. Osan tavaroista olin itse kadottanut leireillä mutten halunnut joutua korvaamaan, kun niiden puuttuminen olisi huomattu lopputarkastuksessa, ja osan otin ihan muistoksi.
Morttimarketin olemassaolo ja yleensäkin gonapappojen uusille alokkaille näyttämä huono esimerkki oli yksi painava syy, minkä takia palvelusaikaa lyhennettiin ja otettiin käyttöön järjestelmä jossa edelliset, gonahtaneet varusmiehet kotiutetaan ennenkuin seuraavat otetaan palvelukseen. Joten voitte nykyajan alokkaat olla vanhoille gonapapoille kiitollisia lyhyemmästä palvelusajasta.
Tuolloinhan myös 8 kk miesten palveluksen loppuaikana "esimiehinä" olivat AUK:n/RUK:n käyneet oman palveluserän kaverit, entiset alokastoverit, joilla tietenkään ei ollut paljoakaan auktoriteettia vanhoihin tupakavereihinsa. Usein heidän käskyilleen lähinnä naureskeltiin, kun taas uudet alokkaat tottelivat heitä kusi sukassa. Ja sekös gonapappoja nauratti.- spoltj0
löytyyhän intistä onneks vielä iloiset 9 kuukauden kuninkaalliset gona spollet. Me osattiin lipastamisen(nussimisen,pöllimisen..) kultainen taito sekä muu morteille vittuilu ; )
- Flame
Morttimarket toimii vieläki yli 6kk palvelevilla. Olin ite 9kk 1/00 Kesr/Sluk.. En kuitenkaan sitä paljoa käyttänyt,kun auton lavalle tuppasivat alokkaat unohtamaan kaikkea kivaa..
- no totta helv...
Ite varastin parit T80 panssarivaunut, yhen Draken hävittäjän, 15 rynnäkkökivääriä, kapteenin tyttären neitsyyden, soskun tytön alushousut ja pari laatikollista miinoja, sekä yhden atomipommin.
- häkki heilahtaa
mä otin yhden kapteenin, majurin ja alikersantin. nyt ne on seinällä.
- Lantasotilas
Päätin napata kotiutuessa.EI tarvinnut ostaa paperia 6 kuukauteen. Oli meinaan melko riittoisaa :)
no ei sieltä mittää ihimeellistä.. yks rulla kaksoisjohtoa, päiväpeite ja jottai koulutushaara merkkejä..!
- Anonyymi
Oke, mitä tänään
- Anonyymi
Peltipaita ja päiväpeite. Molemmat aivan uusia. Päiväpeitteen päällä on tullut vietettyä monta kivaa hetkeä vaimon kanssa vuosien varrella.
- Anonyymi
Kaksi konepistoolin patruunaa, kulki inttiajan aina mukanani.
- Anonyymi
Naapurituvasta otin tampaxin kun itellä loppu..
- Anonyymi
Paljon hyviä kokemusta ja taistelijan osaamisen.
- Anonyymi
Aikoinaan vähän helvetisti lomia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007