Auttakaa!Haluaisin kokeilla Dermalogikan sarjaa,mutta tiedän aika vähän sarjasta.
Minulla on pintakuiva sekaiho,on epäpuhtauksia(näppyjä,ihohuokosia jne.)Olisi kiva käydä ihonpuhdistuksessa kosmetologilla,mutta ei riitä rahaa kaikkeen.Suositelkaa kenellä on samanlainen iho mitkä tuotteista sopisi minulle?
Haluaisin kauniin,terveen ihon.Jos on kokemuksia kertokaa,kysyin tuotetestereitä eivät anna,paitsi jos käy kasvohoidossa.Mistä saa testereitä?MISTÄ TILAATTE TUOTTEITA???
Kertokaa kaiken mitä tiedätte!!Kiitos paljon vastauksista!!!
Dermalogica AUTTAKAA!
4
1095
Vastaukset
- käyttä jä
Sun kantsii selvittää oman paikkakuntasi kauneushoitolat, jotka myyvät kyseistä sarjaa.
Varmaan joku on ottanut sen myyntisarjaksi.Ite oon ostanut sitä tampereen hoitolasta ja oon ollu tosi tyytyväinen.
Hoitoloista saat testereitä eikä heti tarvii ostaa koko sarjaa.Voit kysellä ja kokeilla niistä testereistä.
En tiiä kantsiiko tilata ulkomailta, voi tulla aika kalliiksi.
Yövoiteeseen oon ollu enempi kuin tyytyväinen. - heipparallaa
Tuo sarjahan on todella laadukas mutta kallis. Hinnat 30e. ylöspäin. Itselläni pintakuiva sekaiho, epäpuhtauksia lähinnä t-alueella silloin tällöin.Mulle on suositeltu dermalogica sarjasta näitä seuraavia tuotteita ja luulempa että nämä kävisi sullekin hyvin!
*The bar kasvosaippua, oli todella hyvää, puhdisti hyvin mutta ei kuivata yhtään ihoa.
*multi active toner kasvovesi
*active moist kosteusvoide
*daily microfoliant kuorinta
*skin hydrating kosteuttava naamio
käy tutustumassa www.dermalogica.fi ja tuotteita voi tilata esim. www.lookfantastic.com voi säästää paljonkin kun tilaa useamman!- ihoanalyysiä
käy ehdottomasti dermalogican hoitolassa, jossa tehdään ihoanalyysi ja sen perusteella katsotaan sopivimmat tuotteet. sitten pyydä paljon testereitä (ja kysy hinnat! kyllä saat nauraa) ja tilaa ne tuotteet internetistä joista pidät. www.lookfantastic.com ja www.hqhair.com on mun kokemuksien mukaan hyviä! jotkut tuotteet ovat YLI puolet halvempia kuin suomessa, jotkut taas "vain" 15e halvempia..
- Anonyymi
Ostot kauneudenhoito liike Haapajärvi kauneushoitola, hoitajat kävelee varas tuotein nais lääkäreille dermalogica silmäny pärys soitto puhelut puristaa.
Jääkiekko Minna Veikonkone Haapajärvi
Niskanen siirto jedun Kärsämäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569