Poika osaa lukea hyvin jo itse, viimeksi lukenut kaikki Risto Räppääjät. Jotain kivaa ja vähän jännää kaivattaisiin, mutta Viisikot ja muut sellaiset klassikot ei kuitenkaan kiinnosta. Nimiä?
Pojalle 8v?
5
525
Vastaukset
- Pienempi sisko
Risto Räppääjän tapaisia sarjoja ovat mm.
Timo Parvela: Ella-kirjasarja
Erlend Loe: Kala ja Kurt-kirjat
Pilkey: Kapteeni Kalsari-kirjasarja
Tuula Kallioniemi: Rehurinteen ala-aste-kirjasarja
Ellei jännittäviä niin hauskoja ja hyväkielisiä ainakin. Itsekin salaa unohtuu lukemaan.
Myös esimerkiksi Dahlin, Sémpen, Mäen, Hotakaisen ja Nuotion lastenkirjat ovat hauskoja ja viihdyttäviä tuosta iästä eteenpäin. - Mimmi!
Jos poika pitää lohikäärmeistä, niin tässäpä on kiintoisa kirja: Dragonologia. Iso punainen kirja täynnä kiintoisaa tietoa lohikäärmeistä.
Ja vielä lisää lohikäärmekirjoja:
Pultti-sarja: Näin koulutat lohikäärmeesi, Hikotus Kauhistus Koljakala Kolmas pääosassa!- pumpuli59
Dragonologia onkin kotona, ahkerasti luettuna, näitä muita lähden siis metsästämään kirjastosta!
- Dragon Hunter
mistä löytäisin tuon Dragonologia kirjan ? olen kiinnostunut ja olisin kiitollinen jos osaisit kertoa
- Ollipolli
on lukenut kaikki Harri Potterit viime kesänä.
Kesäkuun alussa näytin hänelle 1-osaa ja siitä se lähti. On nyt aivan Potteri-fani. Helmikuussa täyttää 9 vuotta.
Nyt poika on kiinnostunut myös muista fantasia-kirjoista. David Eddingsin kirjat on hyviä. Niitä on lukenut nyt 2.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461