Minä haluaisin muutta johonkin tyynenmeren saarista, esim. Tahitille, mutta onko kenelläkään kokemusta työskentelystä siellä päin? Entäs eläminen, onko esim. vuokraaminen/ eläminen kallista?
muutto tahitille
4
1609
Vastaukset
- käteen
ehkä kannattaa käydä paikan päällä katsastamassa millaista siellä on, ja haluaisitko todella siellä asua. et varmasti turhan paljon vinkkejä keskustelupalstoilta tule saamaan
- minä vain
on käsittääkseni hyvin kallista ja tuolla Ranskan Polynesiassa olisi hyvä osata ranskaa. Mutta ainakin joihinkin maihin on vaikea muuttaa esim. Tonga ja sitten taas toisiin kuten Nauruun voi ostaa kansalaisuuden. Mutta siellä ei kyllä työtä ole edes paikallisille ja saari lähes tuhoutunut.
- Vili
Tahitille voi muuttaa ja ostaa asunnon ainoastaan Ranskan kansalainen.
Mutta,kai se lyhytaikainen työ vuokraasunnossa onnistuu.
Jos olet hyvä kokki,ehkä löytyy jotain pätkätyötä jossain hotellissa,muuten luulen että paikkakuntalaiset hoitaa loput.
Onhan niitä muita saaria.
- Echo
Meinaatko todella muuttaa Tahitille, mikäli työ oravanpyörässä kyllästyttää niin hyvä idea vaihtaa maisemaa, mutta omat kokemukset Tahitista ovat sen verran kielteiset että sinne en ikuna mene. Järkyttävän kallis, sateinen, epäsiisti, epäystävällinen, ranskankielinen, niukka, vetämätön. Ainoa paikka missä voisin olla olisi Sheraton hotelli viikoksi täysihoidolla ja äkkiä takas. Muutoin älä sano ettei joku varoittanut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236