Innostuin tässä muuttamaan sisustusta näin loppukesän kunniaksi ja päätin piristää itseäni sisustamalla erään huoneen viher-kelta-sävyiseksi. Yhdelle seinälle en keksinyt mitään, ja valkoinen seinä pomppaa liiaksi esiin, joten päätin hankkia siihen jonkin taulun tai julisteen.
Kysymys kuuluukin: tietääkö joku, KUKA ON TEHNYT SELLAISIA SULOISEN IHANIA VAUVA-TAULUJA, JOISSA MM. KAKSI LASTA ISTUU SIENEN ALLA TAI LUMPEENLEHDELLÄ? MISTÄ NÄITÄ SAISI? SAAKO NETISTÄ? (olen nähnyt myös palapeli-versioita näistä tauluista)
Suloisen söpöt vauva-taulut
3
2785
Vastaukset
- jjjkkkll
tarkoitat varmaan anne geddes teoksia, psitäpä googleen hakusanaks anne geddes, niin löytyy kyl. netistäkin pystyy kyl tilaan, mut luulis löytyvän myös isoina julisteina.
- pipau
niin... itse olen yrittänyt etsiä näitä palapelejä jo jonkin aikaa, mutta ei tahdo löytyä... valitettavasti!
- liskoneiti
Itsekin olen ihantunut noihin Anne Geddesin vauvaaiheisiin iki hyväksi :)
Nyt itselläni on ihan hirveä vimma niihin palapeleihin.. Itselläni niitä on nyt jo 5 ja lisää olisi hakusessa!!
Niitä palapelejä löytyy kyllä aika tuurilla silloin tällöin. Nytkin on tullut muutamia ihan citymarkettiin.. Eli tavallisista kaupoista kannattaa etsiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427195
- 324018
- 543513
- 423010
- 172766
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159