Hei! Voisiko tämä olla siitepölyallergian oire: palelee (jaksottaisesti) aivan sairaasti, väsyttää ja ihoa myös kuumottaa. Kuumetta ei ole, ei myöskään kurkkukipua tai hirveätä nuhaa. Pahimpana koivun kukinta-aikana allergia nostaa minulle välillä lämpöä, mutta nyt heinien aikaan minulla on vaan tämmöistä... Nämä oireet menevät onneksi yleensä muutamassa päivässä ohi. Olisi hyvä kuulla onko muillakin samanlaisia oireita.
Siitepölyallergian oire?
palelija
2
670
Vastaukset
- ...........
Enpä usko, että kyse on siitepölyallergiasta.
Allergiaoireet ovat siitepölyallergassa useimmiten nuha ja yskä. Nenä vuotaa ja olo on epämukava.
Kyse voi olla jostain muusta allergiasta, mutten
usko siitepölyallergiaksi. - rakennuksia,
joissa olit koivunkukinnan aikana. Minulla sattumoisin aluksi nuo oireesi ja nyttemmin joukko muita, kuten nivelkivut ja hapen haukkominen. Ja kyse on altistumisesta kosteusvauriomikrobeille ( homeet, hiivat, bakteerit). Siitepölyallerginen en ole lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391