vihaan luontoa

mies haluaa?

Minä vihaan luontoa, siksi usein katkon puiden oksia ja heittelen lintuja kivillä. Minä myös usein kaadan ja heittelen jätteitä metsiin. Olen myös astunut tarkoituksella useiden "kauniiden" kukkien päälle. Olen laittanut kovaa musiikkia soimaan metsän siimekseen jotta eläimet lähtisivät pois. Kaadan ennen syksyä kaikki puut omasta kotimetsästäni moottorisahalla. En pidä luonnosta. Kotipihani on sementistä ja asfaltista rakennettu kivikolossi.

9

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo mies sinä...

paras, että hakeutuisit hoitoon?
      Sulla on jokin muu ongelma kuin luonto, johon sitä purat.Ensinki mitä pahaa se on sulle aiheuttanut?
      Vihaatko sen kauneutta tai hiljaisuutta?

Vai oliko tämä vaan provo?

• tämä.,.,.

Aika törkeen huono provo!!
        Varmaan jonkun pikku pojan tekemä :)

• Falcon54w

Varmaan tahallas provoat. Mutta jos kadulla tulisit vastaan saisit meikäläiseltä melkoisen tinttauksen nekkuun ja kaikki muut kaltaisesi.

• 16.v

Luonto on paras paikka rauhoittua ja antaa sielun levätä.....

• Bolsoi taiga

Aloittaja ei edes tiedä mistä puhuu. Määriteltäköön luonto. Mitä luonnolla tarkoitetaan? Onhan kuussakin luontoa. Helvetin kylmää ja kuumaa vuorotellen. Sinne vaan vihaamaan.

• tavalline tunari

Miekään en luonnosta tykkää. Ihan se vihaksi pistää. Sen tähen mie äänestän kepua tahi persuja.

• larallaonsilikonit

Mua vituttaa tietokoneet. Koko ajan tiltissä ja sekoilee ilman mitään logiikkaa..
      Ja tietokonepelit...
      Täynnä näpinäkyviä seiniä ja teennäisiä esteitä. Järjettömiä juonia ja idiootteja vihollistaistelijoita. Ikuista uudelleenkuolemaa.

Luonto on sentään realistinen. Eikä yksikään raja ole sellainen ettei sen yli voisi yrittää, jos vain kykenee. Ei tilttejä. Loputtoman laaja kenttä. Parempi grafiikka.

• görgyj

Äläkääpäs nyt liiotelko!
      Tuohan on aika yleistä meille suomalaisille. Olemme luonnon eläimiä vihaavia luontoihmisiä.

• Aplodit tuholle

Joo, mutta nuo aloittajan elkeet viittaavat enemmän ihmisten vihaamiseen. Tyyppi on joku takapenkin poju, joka on saanut vamman sielulleen opettajan ojentavasta puhuttelusta. Luonto itse on tässä ulkopuolinen, mutta kai sopii kohteeksi kun tämä säälittävä urpo luulee jotenkin kostavansa auktoriteetille. Näitä on nähty ja paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe