Osaako, joku tulkita horoskooppimerkin nousevan merkin vaikutusta jne. ? Mun nouseva on Leijona ja olen vaakantyttö
Vaa-an nouseva merkki
2
676
Vastaukset
- nouseva leijona
minäkin olen nouseva leijona,kertoisitko vaaka tyttö,millaisia piirteitä itsessäsi tunnistat.voisin verrata onko itselläni samoja.eikö leijonista sanota että ovat kunnianhimoisia,määräileviä ym. vastaisitko?
- vaaka ihminen!
Täällä myös vaaka, joka nousevalta merkiltään on leijona.Olen jo nelikymppinen nainen,paljon ystävyys-suhteita on ja ihmisiä ympärilläni on ollut niin etten ole tuntenut itseäni koskaan yksinäiseksi.Joskus mietin että olenko jotenkin omituinen, kun minulla on niin paljon tunteita, ja aika intuitiivinen ihminen olen. Vaisto on yllättävän usein osunut oikeaan, erilaisten asioitten selvittelyissä, ja ihmis-suhteissa.Rakastan myös kauneutta(sisäistä) ja sitä mitä ihminen on aidoimmillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134