Vaa-an nouseva merkki

VaakaN

Osaako, joku tulkita horoskooppimerkin nousevan merkin vaikutusta jne. ? Mun nouseva on Leijona ja olen vaakantyttö

2

676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nouseva leijona

minäkin olen nouseva leijona,kertoisitko vaaka tyttö,millaisia piirteitä itsessäsi tunnistat.voisin verrata onko itselläni samoja.eikö leijonista sanota että ovat kunnianhimoisia,määräileviä ym. vastaisitko?

• vaaka ihminen!

Täällä myös vaaka, joka nousevalta merkiltään on leijona.Olen jo nelikymppinen nainen,paljon ystävyys-suhteita on ja ihmisiä ympärilläni on ollut niin etten ole tuntenut itseäni koskaan yksinäiseksi.Joskus mietin että olenko jotenkin omituinen, kun minulla on niin paljon tunteita, ja aika intuitiivinen ihminen olen. Vaisto on yllättävän usein osunut oikeaan, erilaisten asioitten selvittelyissä, ja ihmis-suhteissa.Rakastan myös kauneutta(sisäistä) ja sitä mitä ihminen on aidoimmillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4954
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      4005
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2341
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2144
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1948
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1838
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1557
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1195
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1134
    Aihe