Olen hankkimassa laitesukellukseen soveltuvaa pattereilla toimivaa perus-sukellusvalaisinta. Olen ajatellut, että hommaisin joko Uk c4 e-ledin tai king peli lightin. Onkohan näillä e-led lampuilla merkittävää ero tavallisiin hehkulammpuihin. Olen kuullut, että tehoa riittäisin ainakin pidemmäksi aikaa, mutta häviävätkö e-ledit sitten valaisutehossa. Jos joku viisaampi voisi vähän valaista minua tässä asiassa.
sukellusvalaisin
1
1121
Vastaukset
- piikkimonni
Minulla on varalamppuna LED-Lenser Frogman ledilamppu. Se on yllättävän kirkas. En osaa verrata sitä pienempiin halogeenivalaisimiin koska normaalisti retuutan 75 wattista halogeenikanisteria. Ledilamppujen virrankulutus on pieni, paristot kestävät pitkään, joten ne ovat hyviä backup-valaisimia. Kannattaa vertailla ledilamppujen tehoa keskenään. Niissä on suuria eroja. Lisäksi kannattaa huomioida, että monilediset lamput eivät välttämättä ole tehokkaampia kuin yhdellä ledillä varustetut. Näissä moniledisissä kun saatetaan käyttää vanhempaa tekniikkaa käyttäviä valokomponentteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396875
- 323878
- 453260
- 342834
- 162652
- 372218
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482017- 341910