GTA: SA

jukka

onko tehtävään Snail Train mitään apuja menee jo hermot!!!!! ku se reportteri huomaa koko ajan vaikka oon kaukana mutta silleen että nään ite sen taksin

6

639

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Yksi pelin helpoimmista tehtävistä! En ymmärrä mikä on hankalaa.

• minee

Myllakin meni hermot ensiksi kun se huomas koko ajan. Pysy siellä johon se juna pysähtyy ja sen jäkeen kun se menee taxin kyytiin niin rupeet seuraa sitä riittävän kaukaa. En osaa paremmin neuvoo.

• jukka

ei sitä voi päästä olin talon takana ni se huomas ihan niinkuin sillä olis joku tutka siellä taksissa (melkein siellä tivolin luona huomas) jonne se auto oli menossa oon menny tän pelin 2 kertaa läpi mutta nyt ei millään mee toi tehtävä

• Helppo tehtävä..
        jukka kirjoitti:

ei sitä voi päästä olin talon takana ni se huomas ihan niinkuin sillä olis joku tutka siellä taksissa (melkein siellä tivolin luona huomas) jonne se auto oli menossa oon menny tän pelin 2 kertaa läpi mutta nyt ei millään mee toi tehtävä

Siellä juna asemalla kun seuraat sitä ilman autoa niin kävele älä juokse jos vaikka auttais?

• _juzzi_
        jukka kirjoitti:

Mitä tehtävässä Los Desperados pitää tehä?? Tiiän sen et sinne asemalle pitää mennä mut miten sit pitää tehä???

• Auttakaa_pliiiis

Miten pääsen taxin kyytiin kun oon yrittäny kaikkia nappeja mutta se vaa varastaa sen taxin. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6927
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3846
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3518
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      189
      3465
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2969
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2674
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      47
      2507
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13