Hei!
Tarvitsisin pikaista apua! En päässyt lukemaan oikeustiedettä ja nyt edessä on pakollinen välivuosi. Ensi vuonna yritän uudelleen. Aion tämän vuoden olla töissä ja opiskella avoimessa yliopistossa.
Mihin kaikkiin kouluihin voi päästä vain pelkillä papereilla?? (minulla on todella hyvä yo-tod. yms.) Jos ensi vuonnakaan ei onnista olisi pakko opiskella jonkinlainen ammatti ja kokeilla sitten taas uudelleen oikikseen...
Minua kiinnostaisi myös gynekologin työ. Olen yrittänyt etsiä tietoa netistä, mutta mistään ei saa tietoa opiskelumahdollisuuksista. Eli missä kyseistä alaa voisi opiskella??
Sitten vielä TAIK:ista! Onko TAIK:kkiin vaikea päästä sisään? Mihin kaikkiin paikkoihin voi työllistyä sieltä valmistuttuaan??
Jos joku tietää vapaista työpaikoista niin saa ilmoitella!!
Kiitos kovasti jo etukäteen!
Pakollinen välivuosi
2
1085
Vastaukset
- minä--
eiköhän nuo gynet ensin lääkäreiksi valmistu ja erikoistuvat sitten.
- ----
Se vähän riippuu mitä sinulla on annettavana, onko sinun vaikea päästä sinne vai ei. Selkeästi haluat kouluun, joka on arvostettu.
Taikista voi valmistua mm. Elokuva- ja tv-ohjelmien ohjaajaksi, valokuvaajaksi, vaatesuunnittelijaksi....ym. Tässä taisivat ollakin suosituimmat sieltä. On sinne noin yleisesti ottaen vaikea päästä. Oikeustieteellistä varten voi oppia asiat sisäistämällä ne lukemalla pääsykoekirjat, preppauskurssit ym. Taikissa halutaan, että hakija näyttää omat taiteelliset osaamisensa ennakkotehtäviä tekemällä.
Kannattaa panostaa siihen mitä eniten haluaa, oli koulu sitten arvostettu tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066862- 954381
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483736Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483492- 513428
- 1863389
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242909- 672604
- 442454
- 131814