Jahas, nyt oliki sitten vanha viestiketju jo niin vanha et se oli poistettu jo:D
Joten aloitampa tästä uuden..
Elikkä 22 -miitti Linnanmäellä lauantaina 5.8. Kellonaika olis 15.00. Tapaamispaikkana lintsin pääportti elikkä se portti josta sisään tultaessa ensimmäisenä näkee kahvikuppi-laitteen. Kätevimmin siihen pääsee joko raitiovaunulla 3B tai sitten bussilla 23.
Jos ette ehdi kolmeksi vielä lintsille niin ottakaa jonkun numero joka on ehtimässä siihen jotta sitten tavoitatte lintsiporukan:) Jos nyt on jotain epäselvää niin tänne vain kysymyksiä, vielä ehtii kysellä :)
Katanen
22+-miitti lintsillä 5.8
9
2234
Vastaukset
Siis jos ei taaaaaas tuu jotai reissuu mut muute kyllä.
T: H- *Sohvitus*
Nyt kävi sitten sillä tavalla, etten pääse paikalle sit mitenkään perin. Pitäkää lystiä siis miunkin puolesta!
- taigatartar
tää on töisä klo 19:ään ja seur pnä klo 7 takas töihin.. tiedoksi siis, että minnuu pientä ei välttämäti näjy... voan pitäkee haaskaa :D
- Hemppa vain
Alatte kiusata mua kuitenkin porukalla :(
- Kata09*
.. mutta voi olla etten tulekaan.. isoisä kuoli tällä viikolla ja mieliala on aika alhaalla mulla nyt. Joten tulen jos vain vähänkään piristyn tämänhetkisestä olotillastani..
- mutti
tsemppiä kata!
*halii*
tää vois vaikka tullakin.. mä haluun ajaa sillä kieppivehkeellä.. ainakin pari kertaa...
t: muttis
..mua ei varmaan kohta huolita mihinkään miittiin, kun en koskaan missään ole.. XD tai kun en mä koskaan mihinkään tuu..
vaikka..en mä nytkään ehtis paikalle.. kiirusta pitää kovasti..- DR_Frozen
Kata09 kirjoitti:
Juu kyllä mä ainaki paikalle tulen:) c u :)
Olikos paljon sakkia?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236