Viva Wyndham

Puerto plata ja Samaná

Nostetta aiemmalle keskustelulle ja uusille kysymyksille.

Löysin netistä Viva -hotelliketjun "omat sivut". Siellä mainittiin, että päivällisille pitää pukeutua. Minkälaista juhlahametta ja pukua miehelle kenkää mukaan kannattaa ottaa?
Kuntosalit pitäisi nettisivujen mukaan löytyä molemmista, onko niistä tietoa?
Minkälainen aamiainen on tiedossa noissa hotelleissa? Jenkkityyliin munakasta.. ??
Ruokaa ja juomaa juttujen mukaan on aikakin riittävästi kellon ympäri.. olenko ymmärtänyt oikein? :)

Ja vielä kyselisin, että onko kellään mahdollisesti tietoa siitä miten keliaakikoille mahtaa löytyä syötävää.

Kaikki info kohteista erittäin tervetullutta!

Kiitos!

5

1537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota

"pitää pukeutua" tarkoittaa, että ei saa olla uimahousuissa tai ilman paitaa tai alasti.

Kuten varmaan tiesitkin...

Tosin en usko että kukaan puuttuu vaikka menisi bikineissä syömäään, ehkä hieman mulkoilevat.

• itse...

...menin kerran bikinien yläosassa ja hameessa syömään. Kyllä ovella pyydettin ystävällisesti laittamaan enemmän päälle!

• opaste

Tarkoittaa lähinnä sitä, ettei päivälliselle mennä uikkareissa tai shortseissa ja ranta sandaaleissa.

• maranta

...laittaa hame tai illalla farkut tms. miesten kannattaa laittaa pitkät tai puolipitkät farkut tai muut housut. ruokaa on yleensä todella paljon ainakin isoissa hotelleissa ja kaikkea löytyy. ruuat vaihtuvat päivittäin esim. tänään simpukoita ja huomenna mustekalaa. syömään voi mennä ainakin minun kokenusten mukaan ihan sandaaleissa.

• Lily2006

Voi mennä sellasis vaatteis, missä Suomessakii kehtais lähtee kaupungille, mutta ei shortseissa. Dominikaanit ei käytä shortseja muuta kun rannalla. Turistit erottuu kilometrin päähän shortseineen ja urheilusandaaleineen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51