Miten väri pois iholta?

<3<3

Niin elikkäs...mitenkä saa iholle jääneen hiusvärin pois? Kun huomiseksi se pitäisi saada poistettua. Värjäsin hiukseni,ja ihoon jäi tummia läikkiä hiusväristä ja huomenna tarttis mennä häihin,joten olisi kiva saada se pois;) Kiitos neuvoistanne...

12

7809

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

en ole itse kokeillut, mutta kaverit sanoo että kasvovedellä lähtisivät!

• Anonyymi

Ei todellakaan lähde

• ========

Kynsilakanpoistoaineella lähtee..

• rae2

lähtee lähtee kynsilakan poistoaineella juu. Lähtee myös kasvojen ihokin.
        Siis kerron kokemuksesta. Menee kuukausi parantua kun iho lähti poskesta 6 x 3 cm: alueelta. Näytää palovammalta. viikon saikku ja kauhee kipu.
        Siitä vaan kokeilemaan.

älkää luottako kaikkiin netistä saamiinne ohjeisiin, kuten minä tein. Sillä haluan nyt kaikkien suhtautuvan neuvoihin varauksella.

Vaikka tämä on vanha ketju, niin näitä neuvoja näkee uusimmissakin sateilevan.
        esim. astianpesuainelios kynsilakan poistoaine - ei ehottomasti !

Käy käsiin mutta ei kasvoihin.

• Kauheaa

Sama on mulla, hinkasin kasvoista korvista ja niskasta väriä pois. Niin iho meni läpi ja nyt polttaa kirvelee ja sattuu ihan järkyttävästi :(

• Anonyymi

Ei lähde edes asetonilla tai tärpätillä
        Kaikki konstit kokeiltu,vaan löysin oikean aineen
        WC klorite geeli sillä lähtee ihosta,kaapelista,muovista ym ja kokeillut oo vaikka
        Mitä.

• ...

Iholta lähtee esim. kasvoveden kanssa hankaamalla. Mutta jos väri on tarttunut ihokarvoihinkin, se ei lähde kuin poistamalla karvat.

• Anonyymi

Ei onnistu

• Leona

Alkoholilla pyyhkimällä.

• ->

Vaseliini kuulema auttaa kans

• rosiita

Yritä eka hinkata vaseliinilla perusteellisesti, sen jälkeen kevyt puhdistus alkoholilla, sehän on rasvaliukosta.

Se mitä jää jäljelle, jää, muttei kauaks aikaa. Eihän ne hiusvärit sentään sellasia myrkkyjä ole, kaikki tahrat iholta lähtee viimestään muutaman viikon kuluttua pois.

Jos häiden kanssa tulee ongelmia täs mielessä, ei muuta ku peiteväriä päälle.
        -----

Iho kannattaa aina värjäyksen ajaks suojella huolellisesti: kasvoille paksulti kosteus- tai rasvasta voidetta, sen päälle paksulti meikkivoidetta ja puuteria, joo-o, karmeeta mut väri on helpompi poistaa.

Ja EHDOTTOMASTI silmiin PAKSULTI ripsiväriä mikä estää mahdollisten väripisaroiden roiskumisen silmiin. Myös hyvä keino estää koivujen- sun muiden siitepölyjen kukinta-aikana niiden hötöjen liiallinen tulo limakalvolle.

• Anonyymi

Ei poista väri,vaan kannattaa laittaa korviin,otsaan
        ennen värjäämistä.Wc klorite geeli poistaa
        värin iholta ja muustakin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4824
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3905
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2524
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2291
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2114
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1979
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1928
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1798
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1537
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1461
    Aihe