Postimyynnit

XXL-nainen(f)

Olen aikaisemmin tilaillut paljon vaatteita juuri Anttilasta, Ellokselta ja Halensilta. Enää en uskalla tilata, koska en yhtään tiedä minkä kokoinen minulle missäkin mallissa on hyvä.

Toisissa housuissa pitää olla 54 ja toisissa mahtuu hyvin 44. Onko joku muu joka olisi päätynyt samaan? Onhan niissä postimyynneissä kivoja vaatteita, mutta en viitsi ihan "summa mutikassa" kokoja tilailla, kun en tiedä mikä lopulta on hyvä. Joten mieluiten menen itse kauppaan, että saan sovittaa ja valita siten sopivan koon.

9

2002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saanut

Ellokselta rahat takaisin? Itse tilasin 150e arvosta vaatteita - lopputulos oli että pidin niistä vain kaksi paitaa, n.50e arvosta. Nytten olen palauttanut tuotteet (itseasiassa jo 2 vkoa sitten?) ja jännitän josko saan rahat takaisin, ekaa kertaa tilasin ja vähän pelottaa..

• Tyt.

Minä ainakin olen joka kerta palauttaessani saanut rahat takaisin. Kunhan muistaa palauttaa sen 14pvän sisällä siitä kun on tavarat saanut.:) Viimeksi juuri viime viikolla palautin, ja noin viikon verran kesti että tuli sähköpostiin palautusvahvistus ja sitä seuraavana päivänä oli rahat tilillä.

• Palautin
        Tyt. kirjoitti:

Minä ainakin olen joka kerta palauttaessani saanut rahat takaisin. Kunhan muistaa palauttaa sen 14pvän sisällä siitä kun on tavarat saanut.:) Viimeksi juuri viime viikolla palautin, ja noin viikon verran kesti että tuli sähköpostiin palautusvahvistus ja sitä seuraavana päivänä oli rahat tilillä.

vaatteet viikon jälkeen niiden postista hakemisesta, nyt mennyt tosiaan 2 vkoa eikä mitään ole kuulunut!

• Jaanelo
        Palautin kirjoitti:

vaatteet viikon jälkeen niiden postista hakemisesta, nyt mennyt tosiaan 2 vkoa eikä mitään ole kuulunut!

Älä hosu. :o) Postimyyntifirmoissa saattaa mennä jo pa hiukan toista kuukautta, ennen kuin rahat palautuvat tilille. Koskaan en ole joutunut niitä kyselemään, aina ovat kotiin palanneet niin Ellokselta, Catalogista kuin muistakin firmoista. No panic!

• XXL-nainen(f)

Ainakin Catalogilta -Elloksen rinnakkaisyhtiö (jonne menee Ellokselta poistuvat tuotteet) niin rahat tullut oikein hyvin takaisin. Kannattaa soittaa sinne, jos ei rupee kuuluun! Mutta odottele nyt vielä hetkinen.. eiköhän ne ilmesty..

• vastata tähän

kysymykseenkin :) Eli minä tosiaan tilasin ekaa kertaa Ellokselta, ja syy miksi lähes kaikki vaatteet menivät takaisin, oli myös tuo ettei mitään hajua mikä koko istuu! Yksi 48 oli valtava, toinen järkyttävän pieni. Takki ei istunut mitenkään päin, yksissä housuissa, 46, materiaali oli sellainen että vaikka koko oikea, näytti tosi oudolta päällä..

Aikamoinen tekniikkalaji tuo postimyynnistä tilaaminen! En taida enää tilata..

• namis

Minäkin olen ennen saanut esim. ellokselta juuri sopivia vaatteita. Nyt ei enää onnistu. Tilasin keväällä pellavahousut jotka olivat muuten kuin purjeet mutta vyötäröstä liian tiukat. En ole viitsinyt palauttaa mutta käyttämättä jäävät melk. kolmenkympin housut :( Hobby Hall on ollut nykyisin kaikkein varmin paikka. Ei siellä paljon ole isoja kokoja mutta kaikki ovat olleet sopivia.

• namis kirjoitti:

Minäkin olen ennen saanut esim. ellokselta juuri sopivia vaatteita. Nyt ei enää onnistu. Tilasin keväällä pellavahousut jotka olivat muuten kuin purjeet mutta vyötäröstä liian tiukat. En ole viitsinyt palauttaa mutta käyttämättä jäävät melk. kolmenkympin housut :( Hobby Hall on ollut nykyisin kaikkein varmin paikka. Ei siellä paljon ole isoja kokoja mutta kaikki ovat olleet sopivia.

löytänyt muutaman kivan jutun Klingel-postimyynnistä, mutta on hintavaa...
        Anttilasta on löytynyt, mutta värit on joskus melko erilaiset kuin kuvastossa.Cellbesiltä on tullut läpinäkyviä juttuja, mutta nättejä silti.Ellokselta tai Hobby Hallista en o tilannut. Halens, Josefssons ja H&M näyttäisi olevan mallivartaloisille... Tosin onneksi nykyään on jo normaaleja ja xl-mallejakin

• XXL-naine(f)

Olen jotain vaatteita halensilta tilannut.. mutta nyt en ainakaan vähään aikaa tilaa mistään postimyynnistä.. menen mieluummin kauppaan ja ostan sen mitä haluan, sopivan kokoisena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      107
      6894
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4421
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      48
      3786
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3502
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3478
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      187
      3419
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2939
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2644
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      46
      2491
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13