Eli tulehtuuko lävistys helpommin, jos sen ottaa kesällä? Itse olen jo pitkään suunnitellut napakorun ottamista ja nyt haluaisin sen hommata. Pitäisikö sen hankkimista lykätä syksyyn tai talveen? Onko niin ettei lävistyksen kanssa saa ottaa aurinkoa? Myös kokemuksia napakoruista saa kertoa.
Paras aika ottaa lävistys?
6
6445
Vastaukset
- Mölli
Suosittelen ottamaan KAIKKI lävistykset vasta syksyllä/talvella. Ite otin ekat korvikset talvella eikä niissä ollu minkäänlaista tulehdusta tai muuta oireilua. Viime kesänä otin korvaan yhden uuden lävistyksen ja se oli kipeä, sitä jomotti ja siitä valui kaikkea ylimääräistä mömmöä... Kesällä kun on kuuma, iho hikoilee ja läväreihin menee ties minkälaisia bakteereja ja pöpöjä, talven pakkasilla iho peitetään ja tulehdusriski on vähäisempi. aamen.
- tuota noin
Oikeastaan ei ole niin väliä, että milloin lävistyksen ottaa. Vuodeanajalla ei ole merkitystä, mätäkuu on pelkkä myytti.
Itse otin reilu vuosi sitten kesäkuun eka päivä napalävärin ja se parantui täysin 3kk:ssa :) eli eipä mitään ongelmia ollut vaikka kesäaikaan sen otinkin. Muka hely on ollut :) no ihan samahan se on koska lävistyksen ottaa. toi mätäkuu juttu on ihan hölyn pölyä, ei se pidä paikkaansa. kuhan vaan osaa pitää huolta lävistyksestään niin sen voi ottaa milloin vain. ja kyllä mä ainakin olen aurinkoa ottanut vaikka on lävistyksiä.. o.o ite tein napakoruni itse, niitä mulla on kaks. eikä ole tulehtunut tai mitään. :) ja mukaviahan nämä on:)
- jouuuuhanna
otin kielikoruni kesällä ja kulmakorun ja huulikorut kesällä eivätkä mädäntyneet silloin :) kuten äsköisessä viestissä jo lukkee, että kuhan osaa huolehtia vain puhtaudesta ja näin.. :)
- mie vaan...
jouuuuhanna kirjoitti:
otin kielikoruni kesällä ja kulmakorun ja huulikorut kesällä eivätkä mädäntyneet silloin :) kuten äsköisessä viestissä jo lukkee, että kuhan osaa huolehtia vain puhtaudesta ja näin.. :)
mul on ollu huulilävistys vähän päälle viikon ja ei mitään propleemaa :)
- Anonyymi
Mites nännilävistykset onko kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144