ehkä täältä löytyy jotain tarpeellista tämänkin palstan kävijöille http://www.vaellusnet.com/
mikäli ei niin itse saa vapaasti lisätä jotta vastaisuudessa löyty omaan tarpeeseen
Vaellusnet pistetty uusiksi......
4
583
Vastaukset
- ihmettelijätärtär
Miten voit ottaa yhteyttä vaellusnettiin kysyäksesi mikä on se sähköposti joka heille kelpaa?
Kun kerran ilmaiset ei kelpaa???- ViikonlopunSaalis
Vaellusnettiläisellä pitää olla maksullinen s-posti, kalliit kengät, ultra kevyt risukeitin, Audi Quatro sekä pitää osata olla tosi huonossa kelissä autiotuvassa, jolloin voi kusta seinälle.
- MiksiköKommentoiTäällä
ViikonlopunSaalis kirjoitti:
Vaellusnettiläisellä pitää olla maksullinen s-posti, kalliit kengät, ultra kevyt risukeitin, Audi Quatro sekä pitää osata olla tosi huonossa kelissä autiotuvassa, jolloin voi kusta seinälle.
Oisiko ihan noinkaan? Kyllähän siellä jengi käsittääkseni viihtyy, mutta minä en. Laumahenkisyys sopii useimmille, mutta minulle ei. Avautuminen voi olla jollekin tarve ja jopa välttämättömyys, mutta jos se muuttuu omaan temmiinsä tuijottavaksi täpertelyksi ollaan ongelman ytimessä.
- MetsästäjienSaalisTänääQ
Matkustelevat ja metsästävät varustehifistelijät sopisi Vaellusnetin nimeksi parhaiten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556