Keravan Prisman parkkihalli

PCom

Kuulin huhun, että Keravan Prisman parkkihallissa TAVARATALON HENKILÖKUNTA käy laittamassa sakkolappuja autoihin, joissa ei ole pysäköintikiekkoa näkyvillä tai pysäköintiaika kiekon mukaan on ylittynyt. Parkkihalliin tullessa on näkyvillä ParkCom:in pysäköintiehtotaulut.
Tietääkö joku, pitäneekö huhu paikkansa?

8

7688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

...Tosin vaasan citarissa. Oli henkilökunta käynyt laittamassa lapun ikkunaan. Meidän äiteepä ei tätä katsonut hyvällä vaan marssi kaksi täyttä kassia sylissään neuvontaan ja sanoi: "Pitäkää hyvänänne, tämä muori ei enään tähän kauppaan astu". Oli sakkomaksu unohdettu ja eväätkin oli saanut vielä matkaansa...

• äfhkfkfkkf

Voi voi. Nyt joku, joka ostaisi kolme täyttä kassia ei pääse kauppaan, kun muorisi pysäköi väärin.

• minä vaan
        äfhkfkfkkf kirjoitti:

Voi voi. Nyt joku, joka ostaisi kolme täyttä kassia ei pääse kauppaan, kun muorisi pysäköi väärin.

En puhunut väärin pysäköimisestä, itse asiassa syystä parkkisakolle en sanonut mitään. Kyseessä oli parkkikiekosta johtuvat syyt ja yleensä siihen vaasan citarin kellariin pääsee kaikki jotka haluaa. Joskus pitää tosin odottaa pitkäkin tovi, kuten suurten juhlapyhien alla yms.

• Hevosmiesten tietotoimisto

Elviskin elää, Kekkonen on nähty Padasjoen huoltsikalla ja Rismassa tosiaan käyvät piruuttaan laittelemassa roinaa pyyhkijöiden alle.

• Luotsin hermoja mä k

Luotsin hermoja mä koittelen... Haluan saada hänelle sähköpostin "Luotsin oikeuksiisi tehty muutoksia"

• boonusasiakas

Tavaratalon henkilökunnalla on varmaan ihan oikeita töitä, tuskin he joutavat parkkihallissa norkoilemaan, hakevat kyllä ostoskärryjä sieltä. Pysäköintivirhemaksun voi antaa vain kunallinen pysäköinninvalvoja, tai viranomainen. Korkeimanoikeuden ennakkopäätöksellä, virheellisestä-, tai sääntöjen vastaisesta pysäköinnistä yksityisellä alueella, voi yksityinen pysäköinninvalvoja antaa ns. tarkastusmaksun, tätä oikeutta ei ole kiinteistön huoltomiehillä, kaupan myyjillä, eikä
      meillä matti-meikäläisillä.

• Kui_täh

Kuin niin ei ole oikeutta? Siihenhän juuri näiden "pysäköinninvalvontayritysten" toiminta perustuu, ettei tarvita mitään oikeutta. Lappu ikkunaan ja maksua odottamaan. Jos ei kuulu, aletaan uhkailemaan ja lähetetään perintäkirjeitä ajoneuvon omistajalle. Mikäli maksua ei vieläkään kuulu, *voidaan* haastaa oikeuteen...

Tätä kutsutaan sopimuspohjaiseksi laskutukseksi. (Pysäköimällä hyväksyt ehdot)

• boonusasiakas
        Kui_täh kirjoitti:

Kuin niin ei ole oikeutta? Siihenhän juuri näiden "pysäköinninvalvontayritysten" toiminta perustuu, ettei tarvita mitään oikeutta. Lappu ikkunaan ja maksua odottamaan. Jos ei kuulu, aletaan uhkailemaan ja lähetetään perintäkirjeitä ajoneuvon omistajalle. Mikäli maksua ei vieläkään kuulu, *voidaan* haastaa oikeuteen...

Tätä kutsutaan sopimuspohjaiseksi laskutukseksi. (Pysäköimällä hyväksyt ehdot)

Jos on mielestäsi noin helppoa, kannattaa painattaa tilillepanokortteja ja jakaa niitä autojen
        tuulilasinpyyhkijöiden alle, siten vain kotiin odottamaan, kun tilille vilisee viisikymppisiä.
        Kun pysäköi ajoneuvonsa toisen maalle, on se pääsääntöisesti luvanvaraista ja rajoitettua,
        maanomistajalla/haltialla on mahdollisuus määrätä pysäköinnistä maksu, tai muuten sitä
        rajoittaa. Jos maaanomistaja haluaa, että rajoitusta valvotaan, tulee hänen tehdä valvonnasta
        sopimus kunnallisen, tai yksityisen pysäköinninvalvonnan kanssa.
        Poikkeus: Jos laitat pysäköintipaikalle puomin ja rahastat itse ajoneuvojen kuljettajilta
        pysäköintiin käytetyn ajan, sovitun taksan mukaan, (esim. lentoparkit).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe