Outlook express ei herätä luottamusta kun lähetän liite tiedostoina kuvia. Se nimittäin liittää siihen muitakin kuvia minun koneelta omin päin. Outlook ottaa kuvat sivuilta joilla olen käynyt netissä.. satunnaisesti. Onko kyseessä joku haittaohjelma taikka virus ? onko kokemuksia?
Ongelma
2
334
Vastaukset
- joku muu
kuin Outlook Expressin standadri ominaisuus.
Olethan tarkistanut, mitä tiedostoja liitteeksi on liitetty, ENNEN kuin olet laukaissut lähetä, ettei kyseessä olisi käyttäjän vahinko.
Mutta, jos liitteessä näkyy vain esim. yksi kuva, ja samalla lähetee useita, systeemissä on jokin pahasti pielessä. - voi olla
...käyttäjän virhe, virus, tai vika outlook expressissä.
Kun lisäät liitetiedostoksi kuvan, niin katso mikä on liitetiedoston pääte. Siis esim kuva.jpg. Ettet vain ole vahingossa laittanut liitetiedotoksi koko kansioita, missä saattaa olla myös Internet Explorerin väliaikaiset internet tiedostot.
Näkyykö OE:n liitteenä ennen lähettämistä vain ne liitteet, mitkä olet itse valinnut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551