Ei löydy kumppania

Nuori vielä

Eipä vaan sitä kumppania, ei sitten ensimmäistäkään ole vielä löytynyt. Vanhat kondomit on jääny laatikkoon kun ei pikasuhteetkaan ole kiinnostanut koskaan. Kesä pitäis olla rakkauden ja romanssin aikaa, mutta itse oon nyt tähän aikaan tullu siihen johtopäätökseen että parempi kun ei mieti koko seurusteluasiaa juuri ollenkaan, niin voi viettää paremmin lomaa. Sitä kun oon välillä miettiny että voisko jotain parannuksia tehdä helposti että mahdollisuuksien määrä löytää joku kasvais. Älliä ja ulkonäköö löytyy ihan kohtalaisesti ja sydäntä liikaakin kai.

Suomitreffisivustookin on tullu vuodesta toiseen katteltua, mut eipä sieltä ole ketään tarttunut mukaan, harva edes vastaa ekaa mailia. Nyt aattelin justiin että lopetan senkin katselemisen kokonaan, mut nyt huomasin siellä aivan hulppeen naikkosen. Persoonallisuuden perusteella ois melkein unelmien nainen, ei viittis ohittaa kokonaan. Se on vaan outoo kun joidenkin huolien takia ei ole naiset juuri kiinnostanu pariin vuoteen ollenkaan. Selvästi pystyy sanoon että joku on kiinnostavampi kuin toinen mutta yleisesti ottaen on melkein samantekevää mikä on lopputulos. Päättyyköhän tää kiinnostumattomuus koskaan, kestääkö sitä vielä vuoden, kaksi, kymmenen vuotta. Ei ole ees mitään pahempia takaiskuja juuri koskaan tullu. Elettyä on silti tultua ja mentyä siellä täällä.

Ikää alle 30. Samanlaisia kokemuksia muilla ?

5

1152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuori vielä

Ed. viikolla tapasin nettitutun ekaa kertaa ja oli kiva jutella. Hän oli naispuoleinen, eli vastakkaista sukupuolta. Tuli mieleen että siinä on mukava ihminen, johon vois mielellään ehkä ystävystyäkin ja pysyä vaan ystävinä ! Ehkä olis tosiaan järkevää ajatella että unohtaa naiset joksikin aikaa, kohtelee naisia vain ja ainoastaan kavereina ja kokeilla elää sillä tavalla. On vaan hankalaa pysyä tässä päätöksessä "unohtaa naiset". Pitäiskö se unelmanainenkin siellä netissä jättää noteeraamatta kokonaan jonkun juuri keksityn periaatteen takia. Mielellään sitä olis vähän enemmän "hereillä" että yrittäs sopivan aktiivisesti lähestyä naisia. SIlti se ei ole koskaan tuottanut tulosta, siis mikä mättää !??!

• Miekkonen82

Luulisin et sulla ei toi pariutumisvietti oo iskenyt kunnolla vielä, vaikka sukupuolivietti onkin tallella. Itse pian 24v ja se alkoi iskeä vasta about vuosi sitten. Pidin kyllä joistakin tytöistä, juuri samalla tavalla kuin kuvailet, oli silmää kauneudelle yms. Mutta ei sitten vain oikein..

Nyt kun muutama muu asia elämässä mennyt parempaan suuntaan, esim. itsetunto vähän parantunut, saanut kiinnostavia tulevaisuudensuunnitelmia niin alkanut tää metsästyskin oikein urakalla. Ei se ikä vaan se elämänvaihe.

Voin kertoa että kun se iskee päälle, se on kuin paskahätä - ei tarvi miettiä kiinnostaako vai ei :P

• kohtalotoverisi. ikää on 25 enkä ole ikinä seurustellut. Ja siltä vaikuttaa että tulen olemaan myös jatkossa yksin. Kyllä on vähän katkera olo kun ei ole kokenut silloin nuorempanakaan mitään. Toista on kavereilla kun he ovat jo pariutuneet. No kovia kun olivat aikanaan yrittämään niin siinä se oli sitten. Itse olen ujo naisten suhteen joten minun on turha odottaakkaan että kukaan kiinnostuisi. Olen ns. Liian tavallinen. Eihän semmonen ketään kiinnosta. Muutama nainen on sanonut minulle sen niin tutun Olet kyllä ihan kiva mutta...

• hone-y

sitä "olet ihan kiva mutta..." voi ymmärtää niin kuin se sanotaan. Sehän tarkoittaa että sinussa ei ole mitään vikaa vaan olet ookoo mutta toista ei vain kiinnosta. Ei tuosta kannata ottaa itseensä ja syyttää itseään mitenkään. Tottakai harmittaa, kun ei jutusta tullut mitään, mutta itsetunnon kannalta kannattaa ajatella niin ettei minussa ollut mitään vikaa vaan vika oli siinä toisessa.

Mitä jos muuttaisitte näkökulmaa? Sen sijaan, että toteatte "ei minusta kukaan kiinnostu, koska", kysykää itseltänne että mitä annettavaa minulla on toiselle. Huomaatte että teissä on paljon kiinnostavaa, paljon hyviä puolia, paljon hyviä kumppanin ominaisuuksia -kukapa ei rakastaisi näin hyvää tyyppiä!

Koskaan ei kannata kysyä itseltään "miksi en pysty siihen" vaan aina kannattaa kysyä "miten pystyn siihen". Lähökohdat kysymykselle ovat molemmissa erilaiset ja positiivinen kysymys antaa positiiviset vastaukset.

Pysykää optimistisina ja odottakaa hyviä asioita tapahtuviksi. Tsemppiä siinä!

• M21.

Itselläkin laatikossa muutama kumi käyttämättä, jääny entisestä suhteesta kun piti aina olla ;)

2010 menee vanhaksi, saa nähdä meneekö sitä ennen vai heitänkö roskiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94