irlannin noita akatemia

anonyymi

oon turhaan yrittäny eri hakukoneilla ettii tietoa kyseistä opinahjosta... mitään ei löydy...
eli tietäisköhän joku jotain sivustoa tai mailiosoitetta, josta voisi saada tietoa kurssien hinnoista, sisällöstä yms.?

6

801

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilja

...maksa tiedosta ja taidoista. Opiskele itse ja opiskele niiltä opettejilta, jotka eivät veloita. Silloin et tule höynäytetyksi. Kaikenmuotoista turhaa rahastusta kannattaa välttää.

• Hese

Ja sitten se että tuo opisto on roskaa.
      Se tyyppi sanoo "maksa niin paljo ku haluat, tai älä ollenkaan", tuo koskee vain sitä yhtä opettajaa. Muut velottaa, ja paljon... Eikä se yks opettaja ees opeta...

Suosittelen juttelemaan ja ottamaan yhteyttä kavereihin jotka tuntee alaa. Paljo parempaa. Mikään ei voita keskustelua..

• witchi

Muista ottaa oma luuta mukaan, Harry Potterin olet näköjään katsonut joten alkeet ovat hanskassa, etköhän sinä pärjää.

• anonyymi

no potterista en kyllä tiedä mitään, vaikka niin näytät luulevan.. satuinpahan vain katsomaan 45 minuuttia ja kiinnostuin asiasta.

• LJ

Missä tuollainen on ja mitä siellä opetetaan? Kauanko ollut pystyssä?
      Mielenkiinnosta lähinnä kyselen...? Utelias kun olen.

• Wiccaksi isona

Tai siis koulu noidille (?) löytyi Googlella.

Sen nimi on Pook Castle. Ja se sijaitsee Corkin maakunnassa, etelä-Irlannissa.
      Mutta se ei ole varsinainen oppilaitos, siellä järjestetään työpajoja, ja siellä opetellaan hieman kaikkea taikuuteen liittyvää. Rentoutumista jne...

Uskoisin, että monet piirit vuokraavat sieltä tiloja sabattien viettoa varten.
      Sivut, jotka löysin olivat täynnä vanhaa tietoa, joten päivitys lienee tulossa?

Niillä sivuilla sanotaan, etä he ovat laittaneet hakemuksen koulun nimen ja opetusluvan saamiseksi, mutta siinä ei ollut mainintaa, onko lupa jo saatu.

Täällä Irlannissa ei asiat oikein suju hetkessä, byrokratia on hidasta, ja lupien odottelu saattaa kestää kauankin...

Siis, kursseja ei ollut vielä, odottelen niitä mielenkiinnolla itsekin. Samoin hintoja...

Blessed be

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe