Tuli vaan tässä luettuu wikipediaa niin siinä luki että For those about to rockin (81) ja Flick of the switchin (83) levyllä rummuissa oli muka Phil Rudd. Sitten menin ettii tästä muilta sivuilta tietoo niin kaikkialla luki sama. Mun mielstä Phil Rudd ei soittanu näillä levyillä koska mä katoi Family Jewelsistä ne musiikki videot niin siinä soittaa Simon Wright niinkuin kaikissa muissakin kappaleissa Back In Blackin jälkeen 90 luvulle asti. Kattokaas teki kenellä on Jewelsit niissä kappaleissa soittaa se lettikeisari. En tiijä onko tällä nyt mitään merkitystä mutta kun jäi vaivaamaan.
Mä en tajuu
5
733
Vastaukset
- kalvotaiteilija
Kyllä soitti Phil Rudd Back in Blackilla ja For Those About To Rockilla. Se että musavideoilla soittaa joku muu, ei tarkoita sitä että levyllä soittaa. Koittakaa ny ihmiset ymmärtää vähän noita musavideo-juttuja. Ja asiaa liipaten, noi musavideot ei välttämättä ole KAIKKI liveesityksiä, vaan sellassia playback esiintymisiä. Katsokaa googlesta mikä on playback...
- hoplaa999
No mutta katso levynkannesta, jos et muista. Videot ei ole tehty 81-83 .. Tai itse asiassa, jos katsot -81 Let there be rockin niin Phillhän se siellä rummuttaa.
- tämä kyseinen
Let there be rock-video on kuvattu 1979.Julkaistu Bon Scottin kuoleman jälkeen.
Rudd muistaakseni soittaa noilla em.levyillä.
Wright tuli messiin Fly on the Wallilla.
- Pil
Rudd mainitaan vielä "Flickin" tekijätiedoissa ja kai se osassa biiseistä rummuttaakin. Malcolm antoi levytyssessioiden aikana Philille kenkää ja Wright tuli hätiin eikä kestänyt montaa vuotta.
- Belford-
Phil Rudd soitti ensin Flick Of The Switchin rumpuraidat nauhalle. Tämän jälkeen Phil lähti AC/DC:stä, kun hänen ja Malcolmin välillä oli syntynyt paha riita (syystä ei ole vieläkään varmuutta). Ruddin ja 'DC:n teiden erottua paikalle kutsuttiin sessiorumpali, mutta Youngin veljekset eivät pitäneet uusista raidoista yhtä paljoa. Flick Of The Switchillä kuullaan siis (vain) Phil Ruddin rumpalointia.
Musiikkivideoita kuvattaessa Simon Wright oli jo korvannut hänet. Wright soitti myös FOTS-kiertueella.
Ja Rudd soitti tietenkin myös For Those About To Rockilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178133Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996379Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743683- 722529
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402450- 452263
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962024- 891927
- 481585