mielestäsi onnellinen ihminen? ja oletko itse onnellinen? :)
Millainen on..
6
866
Vastaukset
- ihminen
Onnellisuus on mielestäni sisäistä harmoniaa itsensä ja ympäristönsä kanssa.Olipa sitten ihminen köyhä tai rikas.Hän tuntee iloa ja osaa nauttia niistä pienenpienistäkin asioista, joita vastaan tulee.Osaa mielessään käsitellä eteensä tulevat murheet ja vastoinkäymiset ja yrittää ottaa ne elämään kuuluvina välttämättöminä asioina (ei pyri ajattelemaan, miks mulle aina käy näin) - ei katkeroidu. Osaa iloita ja osaa surra kokonaisvaltaisesti.On avoin ja vastaanottavainen uusille ihmisille ja asioille. Yleensä onnellinen ihminen nousee aamuisin sängystä sillä oikealla jalalla.;)
Olen onnellinen.- blondi-72hki
just eikä melkein eikä siihen oikein lisättävää ole;O)
- lempi
onnellisuutesi saa hyvälle tuulelle :)
- ihminen
lempi kirjoitti:
onnellisuutesi saa hyvälle tuulelle :)
Kiitos sinulle lempi. :)
- on kai vapaa
blondi-72hki kirjoitti:
just eikä melkein eikä siihen oikein lisättävää ole;O)
jokaikiselle.
- Muzette
Onnellisesta ihmisestä tulee mieleen omiin asioihinsa keskittynyt syvällinen pohdiskelija, joka nauttii siitä mitä tekee. Välillä hän oivaltaa jotain ja saa voimakkaan ahaa! -elämyksen, jolloin hän voi näyttää sivullisesta hullulta. Onnellinen ihminen on onnistunut häivyttämään mielestään epäolennaisen ja keskittynyt hyvin paljolti itseään kiinnostaviin asioihin. Hänellä saattaa olla tiivis, mutta suppea ystäväporukka joiden kanssa hän puhuu ihmeellisiä sisäpiirijuttuja.
Minun unelmani on olla onnellinen ihminen. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323938
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402038