Heissan
Ostin toissapäivänä MHB kapseleita kun luin täältä että siitä on apua ollut, nyt yritin epätoivoisesti saada tyhjää nasolin pulloa auki mutta ei onnistunut, mistä olette saaneet tarkoitukseen sopivan suihkepullon, en uskalla tiputtaa jos sattuu menemään liikaa. Tulehduskierre on ollut jo kolme vuotta ja hermot riekaleina just taas 2 antibiootti kuuria peräkkäin, olen valmis kokeilemaan kaikkea, sarvikuonosta ei paljon apua ole ollut
Mistä pieni suihkepullo MHB:lle
2
752
Vastaukset
- aivan,.-
huoletta, jos ei pulloa löydy. Ei siitä mitään vaaraa ole, vaikka tippoina laittaa. Minä olen tiputellut pipetillä siten, että keittiön nojatuolillä taivutan päätä jonkinverran taaksepäin, ja sitten hieman ryystän liuosta sieraimeen. Meneehän sitä vettä uidessakin satakertaa enemmän nenään ja korviin. Turhaa höpötystä sellainen, että olisi haittaa jos liikaa laittaa. Ei ole yliannostuksen vaaraa. Kokemusta on. Alussa voi kirvellä ja tehdä häijyä, mutta se johtuu vain limakalvojen huonosta kunnosta. Se häviää muutamassa päivässä.
Tsemppiä, ja kirjoittele kuulumisia! - ainakin
kierrekorkilla, vaan oli muistaakseni reseptilääke.
Apteekin kautta ei saanut kierrekorkkista suihkepulloa.
Kierrekorkkiset suihkepullot ovat kiven alla.
Onnistuu pipetilläkin ja yliannostuksen vaaraa ei ole.
Vaikuttaisi sille kosteusvauriomikrobit olisivat kiusanasi, joten lue nuo sivut- http://personal.inet.fi/koti/haistahome/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551