aiemmin olin kiltti, nyt täys paska, kohtelen naista ku rättiä ja he ovat kiinnostuneita musta.
maksatan taksitkin muijjilla, enkä soittele perään (paitsi jos tarjolla pesää)
kumma kyllä
5
1002
Vastaukset
rakastuvat renttuihin? oli yksi biisi joskus taannoin...Pidä hauskaa mutta pelaa samoilla säännöillä äläkä satuta ketään aitoa ja herkkää typykkää ainakaan tahallasi
- asss
kyl siinä meikäläisen alle jää sekä aidot että herkät ja paskamaisetkin itseään täynnä olevat muijjat. niitä mä vihaan muuten mutta kiva niitä on panna
- odotettavaa
Noinhan se valitettavasti menee... kiltteydestä on kyllä todella paljon haittaa naismarkkinoilla.
- satu oma nilkkaan
Vaaranahan on, että itse ihastut ja saat samalla mitalla takaisin. Niin se vain menee. Ja kaikki mitä teet toisille tulee moninkertaisena takaisin, ennemmin tai myöhemmin. Olet vain kylmettänyt itsesi. Auta armias kun alat sulamaan...
- Pelimieskö
satu oma nilkkaan kirjoitti:
Vaaranahan on, että itse ihastut ja saat samalla mitalla takaisin. Niin se vain menee. Ja kaikki mitä teet toisille tulee moninkertaisena takaisin, ennemmin tai myöhemmin. Olet vain kylmettänyt itsesi. Auta armias kun alat sulamaan...
... et sula koskaan ja jatkat tuota meininkiä ikuisesti. Ja jätät syvät haavat moneen kultaiseen neitoseen. Se on ikävää ja (ettenkö sanoisi, luonnon laki) että renttumiehissä ja kusipäissä on vaan yksinkertaisesti sitä jotain, mikä kolahtaa naisiin, siitä ei pääse minnekään.
Mutta sanon vaan, että se renttuna ja kusipäänä oleminen ei itsessään ole se, mikä naisia kiinnostaa, vaan "se jokin" on jossain muualla (itseluottamuksessa, miehekkyydessä tms.)... siksi naisten kaltoin kohteleminen on todella aataminaikaista. Saman voi tehdä tyylikkäämmin, kohteliaammin ja loukkaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397