- miksi en ole löytänyt sitä Oikeaa?
- olen sinkku omasta valinnastani
Joopa joo.
Seuraavassa 4 TODELLISTA syytä sinkkuuteen:
1) Luotaantyöntävä ulkonäkö
Kylmä fakta on, että jos on riittävän "rumilus" niin eipä "pesälle" ole asiaa.
2) Hankala persoonallisuus.
Kyseisellä persoonalla on yleensä aina enemmän huonoja kuin hyviä päiviä. Kyseistä tyyppiä ei vain jaksa katsella. Alalajeina mm. nalkuttaja, raivoaja, mököttäjä.
3) Nirppanokka
Kyseiselle henkilölle mikään ei riitä. Treffipalstoilla kyseisellä henkilöllä on pitkät listat toiveita/vaatimuksia kumppanin suhteen ja saattavat silti itse kuulua kategoriaan 1.
"Olen sinkku omasta halusta" -tyypit kuuluvat myös usein tähän kategoriaan.
4) Sosiaalisten taitojen heikkous
Juttu vaan ei luista. Köhöm..Köh...kiva sää tänään ja sitä rataa. Ei hyvältä näytä. Varsinkin vastakkaisen sukupuolen kanssa ongelma yleensä kärjistyy.
"Komiat pärjää aina" lausahdus pätee tässäkin, eli jos on hyvännäköinen niin kategoria 2 esim. sallitaan helpommin. Mitä useammasta kategoriasta itsensä löytää niin sitä heikommalta näyttää.
Ps. tämä lista oli oma teoriani asiasta.
Saa olla poikkeavaakin mieltä vapaassa maassa. Nothing personal.
4 todellista syytä sinkkuuteen
41
4448
Vastaukset
- niin.
Listoittele vain. En itseäni löytänyt tuosta.
- Kofeinisti
1) Luotaantyöntävä ulkonäkö
osui ja upposi.
näsäviisas sarkastinen kitisijä kun pahalle päälle sattuu.
On ilmoja pidellyt.
Nirppanokka en sentään ole.- ZSO
Voisi myös vääntää muotoon "Itsekriittisyyden puute". Ei pystytä näkemään, omia heikkouksia riittävän selkeästi.
Moni haluaa Ferrarin, mut numerot sanoo, ettei kannata mennä vaivaamaan myyjää.
Suomi24 profiileihin pitäis yhdistää vielä "Hot Or Not" palvelu, niin johan helpottaisi. Kun ne kuvat kuitenkin on siellä jo esillä. - juuuu
ZSO kirjoitti:
Voisi myös vääntää muotoon "Itsekriittisyyden puute". Ei pystytä näkemään, omia heikkouksia riittävän selkeästi.
Suomi24 profiileihin pitäis yhdistää vielä "Hot Or Not" palvelu, niin johan helpottaisi. Kun ne kuvat kuitenkin on siellä jo esillä.heikkous, naulan kantaan.
- katsopa vieraskirjaa
ZSO kirjoitti:
Suomi24 profiileihin pitäis yhdistää vielä "Hot Or Not" palvelu, niin johan helpottaisi. Kun ne kuvat kuitenkin on siellä jo esillä.' Suomi24 profiileihin pitäis yhdistää vielä "Hot Or Not" palvelu, niin johan helpottaisi. Kun ne kuvat kuitenkin on siellä jo esillä.'
Rankkaaminen onnistuu ihan laskemalla vieraskirjan kirjoittajat. Sitä vartenhan se siellä on, että päästään näyttämään 'kattokaa kuinka ihana ja hyvä MÄ oon, mua kehutaan NÄIN paljon'. Vaikea kyllä ymmärtää miksi pesää jaakaavat kaverit sinne kirjoittelevat, toimiiko muka paremmin kuin suora viesti ?
Hot or notissa sun muissa on sama ongelma, eli naisten pisteet ovat aina keskiarvoltaan korkeampia (miehet tyhmyyttään kehuvat että pääsisivät pukille) ja tuloksena naisten vääristynyt arvio ulkonäöstään. Selkiää tarkistamalla mistä tahansa palvelusta, suomalaisissa ero on todella räikeä (~2 luokassa 5-10).
- pekka233
5) Raittius ja se ettei viihdy savuisissa baareissa.
Veit sanat suustani. Minäkään kun en ole baari ihmisiä enkä ole tuon viinan perään ja olen viikonloputkin vaikka mieluusti kotosalla kaikkea puuhastellessa. Niin sekin on vaan syy näin nykyaikana että olen jäänyt sinkuksi.
- ?????
Miksi rumiluksen pitää jäädä ilman? Epäsiisti voi siistiä itsensä, lihava laihduttaa mutta mitäs tekee synnynnäisesti ruma, siis joka ei ole saanut alfauroksen pelikortteja haltuunsa? Pitääkö hänen jäädä ilman?
Entäs tuo komiat pärjää aina? Miksi tavikset jotka ei ole komeita eikä rumia, aina unohdetaan, väliinputoajakastiako? Tavishan ei herätä yökyök-meininkiä... - pihkura
ni pitäis varmaan tehdä gallub exien ja muitten vastaavien keskuudessa. Mut kai mulla on luonteessa jotain vikaa, kun kuitenki pidän itteeni aikas hyvänä tyyppinä ;)
Tosin mä en oo "vajonnu" sinkkuuteen, sitä vaan on sinkku sillon kun ei seurustele..
Hmm.. mä oon kyllä välillä aikas hyvä naljaileen. Esimerkkinä kun kaveri (mies) valitteli töistään, ja puolusteli, että ei me muutkaan jaksettais, jos pitäis erään jätkän naamaa tuijottaa 8 tuntia päivässä. Mun oli aivan pakko kommentoida tähän ohimennen, että ehkä sen sit kannattais tehdä töitäki välillä.. - Goo
En kyllä tunnista oman sinkkuuteni "syytä" tästä listasta, sori vaan.
Ja on vielä sanottava, että oon tavannu runsaanpuoleisesti tyyppejä, jotka edustaa yhtä tai oikein useempaa listan kohtaa JA ne ei oo sinkkuja.
Joten..??? - Tyttis
vielä kehityskelpoista tai jopa ihan miesystäväkelpoista materiaalia. Itse en puhu kuin ruuneberi...ainakaan täysin vieraille.
- hämmästyttävää
Ykköskohta osui, muutamaan otteeseen olen saanut kuulla, miten ruma olen (ai että tekee hyvää itsetunnolle). Kakkoskohta osui, olen kyyninen pessimisti enkä mikään ilopilleri. Kolmoskohta ei osunut, kyllä kelpaisi kuka tahansa, joka vain huolisi minut. Neloskohta osui, sosiaaliset taidot ovat heikot, älyllistä sanottavaa keksii aina vasta tilanteen mentyä ohi. Lisäksi osui vielä toisessa viestissä mainittu viitoskohta, baarit ja viinan juominen ei kiinnosta.
- tapaus??
Aika hyvä .. naisilla on yksi lajityyppisinkku, jota en osaa oikein kategorisoida, tai sitten se on jokin mixi tuosta kohdista 2 ja 3.. :
Hyvännäköinen,sosiaalinen, -30v, miehet vaihtuu noin 3 kk välein.. . Ei osaa/pysty valitsemaan, täysin miehenkipeä,sitoutumiskammo???- neurologille asiaa
Kyseessä on trauma-tapaus, jonka isä/äiti-suhde on vääristynyt, takana ainoastaan huonoja ihmissuhdekokemuksia jnejnejne. Pää on niin täynnä traumoja ettei pysty sitoutumaan mihinkään kun joutuisi kohtaamaan itsensä samalla. Tätä kompensoidaan usein ylisosiaalisuudella ja 'hei katsokaa mua' - huomion haulla. Terapia kestänee ainakin 2-3v.
Laitetaan kategorian nimeksi vaikka avohoitopotilas. - Rotunainen
neurologille asiaa kirjoitti:
Kyseessä on trauma-tapaus, jonka isä/äiti-suhde on vääristynyt, takana ainoastaan huonoja ihmissuhdekokemuksia jnejnejne. Pää on niin täynnä traumoja ettei pysty sitoutumaan mihinkään kun joutuisi kohtaamaan itsensä samalla. Tätä kompensoidaan usein ylisosiaalisuudella ja 'hei katsokaa mua' - huomion haulla. Terapia kestänee ainakin 2-3v.
Laitetaan kategorian nimeksi vaikka avohoitopotilas.Oma isä- ja äitisuhteeni on vääristynyt, joten tapaan syyttää siitä muita naisia.
Itse en ole onnellinen sinkkuna. En kestä olla hetkeäkään yksin, koska joutuisin kohtaamaan itseni samalla. Luonnollisesti syytän tästä muita naisia - logisch. Heidän tulisi kohdata itsensä, ja alkaa elää toisenlaista elämää pikimmiten. Minua ahdistaa se, että ihmiset etsivät onneaan muualta kuin minun tavastani olla onneton.
Oma terapiani on kestänyt iät ajat, mutta tuloksetkin ovat huippuluokkaa. Suosittelenkin terapiaa kaikille, joiden elämäntyyliä en itse kestä vaan haluaisin sekaantua siihen.
En ole kuitenkaan mielestäni "huomiohuora". Haluan ihan pyyteettömästi auttaa ihmisiä kertyneellä viisaudellani. Lähes jumaltasoista hyvyyttäni en lähetä edes laskua perään, vaikka koen antavani ihmisille hyvin paljon henkisesti, projisoimalla itseäni heihin.
En ole itse avohoitopotilas, vaikka lähipiiristä ei sitten juuri muita löydykään. - tämäkin
Laitetaan kategorian nimeksi vaikka avohoitopotilas.Ilmeisesti tiedät mistä puhut tai sitten sattumalta keksit, koskapa taustalla on juuri traumoja isääiti akselilla.Eipä tuo tullut mieleen. Mielenkiintoista, eli jonkinlaista pseudo-narsismia? Ennuste?
kuuluu tuttaviin ja vähän on alkanut huolestuttaa , vaikka sinänsä asia ei tietty mullekaan kuulus,kuitenkin. - haet tai toivot
Rotunainen kirjoitti:
Oma isä- ja äitisuhteeni on vääristynyt, joten tapaan syyttää siitä muita naisia.
Itse en ole onnellinen sinkkuna. En kestä olla hetkeäkään yksin, koska joutuisin kohtaamaan itseni samalla. Luonnollisesti syytän tästä muita naisia - logisch. Heidän tulisi kohdata itsensä, ja alkaa elää toisenlaista elämää pikimmiten. Minua ahdistaa se, että ihmiset etsivät onneaan muualta kuin minun tavastani olla onneton.
Oma terapiani on kestänyt iät ajat, mutta tuloksetkin ovat huippuluokkaa. Suosittelenkin terapiaa kaikille, joiden elämäntyyliä en itse kestä vaan haluaisin sekaantua siihen.
En ole kuitenkaan mielestäni "huomiohuora". Haluan ihan pyyteettömästi auttaa ihmisiä kertyneellä viisaudellani. Lähes jumaltasoista hyvyyttäni en lähetä edes laskua perään, vaikka koen antavani ihmisille hyvin paljon henkisesti, projisoimalla itseäni heihin.
En ole itse avohoitopotilas, vaikka lähipiiristä ei sitten juuri muita löydykään.mitä itseasiassa miehisssä sitten haet? valaisisitko, helpottaisi asennoitumista tuttavaani??
- Rotunainen
haet tai toivot kirjoitti:
mitä itseasiassa miehisssä sitten haet? valaisisitko, helpottaisi asennoitumista tuttavaani??
Yleensä valitsen miehen, joka on 'kultainen'. Hän täyttää kaikki tarpeeni ja saan kaiken mitä haluan. En muutenkaan suosi tahtooni taipumattomia kusipäitä vaan kultaisia ihmisiä, jotka saavat elämäni rullaamaan juuri miten haluan.
Asiat ovat aina menneet haluamallani tavalla viimeistään sen jälkeen, kun kitisen kulloisestakin epäkohdasta, mikä onkin päällimmäinen keinoni hoitaa mikä tahansa epämiellyttävä ihmissuhdetilanne. Henkilöitä, joiden kanssa tämä ei syystä tai toisesta toimi, nimitän kusipäiksi. Heillä ei ilmeisesti ole silmää kauneudelle ja empatialle.
*kitikiti, miksei tanja seurustele paavon kanssa*
Kultainen ihminen: *olet oikeassa, minä puhun tanjalle järkeä.*
Arvostan kultaisia ihmisiä - he tekevät miten haluan, aina. Joidenkin mielestähän olen sietämättömän itsekeskeinen tahtojeni kanssa. Omasta mielestäni olen päinvastoin altruistinen maailmanparantaja, joka YMMÄRTÄÄ ihmisiä paremmin kuin he itse ymmärtävät minun juttujani. Minä tiedän, miten HALUAISIN asioiden olevan. Kiittämättömät kakarat!
Mitäkö haluan perussuhteeltani? Turvallisuutta, kultaisuutta, elämän ulkoisesti hyväksyttävää peruskuviota, miestä joka vastaa narsistisiin tarpeisiini rakastamalla minua yli kaiken ja tekemällä kaiken eteeni...
Ylipäänsä jouduin miettimään, tekisinkö lapsen siksi että muutkin vai siksi jotta muutkin. Kun ei ole paljon perässähiihtäjiäkään näkynyt, on kai tyydyttävä ensimmäiseen selitykseen. Ihan hienosti tämä on mennyt.
En kyllä aina ymmärrä itsekään itseäni. Paremmin ymmärrän muita, olenhan empaattinen. - ½kova
Rotunainen kirjoitti:
Yleensä valitsen miehen, joka on 'kultainen'. Hän täyttää kaikki tarpeeni ja saan kaiken mitä haluan. En muutenkaan suosi tahtooni taipumattomia kusipäitä vaan kultaisia ihmisiä, jotka saavat elämäni rullaamaan juuri miten haluan.
Asiat ovat aina menneet haluamallani tavalla viimeistään sen jälkeen, kun kitisen kulloisestakin epäkohdasta, mikä onkin päällimmäinen keinoni hoitaa mikä tahansa epämiellyttävä ihmissuhdetilanne. Henkilöitä, joiden kanssa tämä ei syystä tai toisesta toimi, nimitän kusipäiksi. Heillä ei ilmeisesti ole silmää kauneudelle ja empatialle.
Arvostan kultaisia ihmisiä - he tekevät miten haluan, aina. Joidenkin mielestähän olen sietämättömän itsekeskeinen tahtojeni kanssa. Omasta mielestäni olen päinvastoin altruistinen maailmanparantaja, joka YMMÄRTÄÄ ihmisiä paremmin kuin he itse ymmärtävät minun juttujani. Minä tiedän, miten HALUAISIN asioiden olevan. Kiittämättömät kakarat!
Mitäkö haluan perussuhteeltani? Turvallisuutta, kultaisuutta, elämän ulkoisesti hyväksyttävää peruskuviota, miestä joka vastaa narsistisiin tarpeisiini rakastamalla minua yli kaiken ja tekemällä kaiken eteeni...
Ylipäänsä jouduin miettimään, tekisinkö lapsen siksi että muutkin vai siksi jotta muutkin. Kun ei ole paljon perässähiihtäjiäkään näkynyt, on kai tyydyttävä ensimmäiseen selitykseen. Ihan hienosti tämä on mennyt.
En kyllä aina ymmärrä itsekään itseäni. Paremmin ymmärrän muita, olenhan empaattinen.vaikkakin katkeruudesta happamet
- neurologille asiaa
tämäkin kirjoitti:
Ilmeisesti tiedät mistä puhut tai sitten sattumalta keksit, koskapa taustalla on juuri traumoja isääiti akselilla.Eipä tuo tullut mieleen. Mielenkiintoista, eli jonkinlaista pseudo-narsismia? Ennuste?
kuuluu tuttaviin ja vähän on alkanut huolestuttaa , vaikka sinänsä asia ei tietty mullekaan kuulus,kuitenkin.Sattunut moinen tapaus aikanaan polulle. Ennuste on huono, jollei yksilö itse ala traumojaan psykoterapeutin kanssa purkamaan, jäävät ne paikalleen ikuisiksi ajoiksi. Suurin osa ei moiseen vaivaudu, koska siinähän halkeaa pannu, raskasta hommaa. Ulkopuolisen painostus/neuvot osoittautuneet totaalisen turhiksi.
Yksilöstä itsestään ei kannata olla huolissaan, he pitävät toimintaansa aivan normaalina. Kärsimään joutuvat muut siinä ympärillä. - Rotunainen
½kova kirjoitti:
vaikkakin katkeruudesta happamet
katkera ihmisille, jotka eivät alistu tahtooni.
Munia on paljon käynyt sisälläni, ihan terhakoita ovat olleet. - Rotunainen
Sattunut moinen tapaus aikanaan polulle. Ennuste on huono, jollei yksilö itse ala traumojaan psykoterapeutin kanssa purkamaan, jäävät ne paikalleen ikuisiksi ajoiksi. Suurin osa ei moiseen vaivaudu, koska siinähän halkeaa pannu, raskasta hommaa. Ulkopuolisen painostus/neuvot osoittautuneet totaalisen turhiksi.
Yksilöstä itsestään ei kannata olla huolissaan, he pitävät toimintaansa aivan normaalina. Kärsimään joutuvat muut siinä ympärillä.ei ole koskaan turhaa.
Sellaisellahan voi aiheuttaa toiselle enemmän pysyväisluonteisia psyykkisiä traumoja, kuin hänellä koskaan olikaan. Mikä voi olla toisaalta hyväksi, koska silloin hänet saa psykiatrin vastaanotolle käsittelemään NIITÄ.
Kuten bestikseni aikoinaan sanoi: olen mieluummin paha kuin huomaamaton. Olemme samaa pataa, parempi aiheuttaa kärsimystä ympäristössään kuin olla turha ihminen. Olen luullakseni onnistunut tässä ihan hienosti. Hyvä minä!
Minulle aiheuttaa ainakin huomattavaa kärsimystä, jos joku ei elä niin kuin minä tahtoisin. Kärsin aamusta iltaan. Vaikka miten neuvon ja painostan, minua pidetään vain entistä sairaampana. Tällaisen kärsimyksen määrää on vaikea edes mitata. Ja mitä sairasta minussa muka on. En aio katsoa peiliin. - heh heh hah hah ;D LOL
Rotunainen kirjoitti:
katkera ihmisille, jotka eivät alistu tahtooni.
Munia on paljon käynyt sisälläni, ihan terhakoita ovat olleet.Tuo edellinen kirjoittaja kylläkin tarkoittaa että olet miespuolinen, vähän henkisesti sairas trolli.
- avautuu
Rotunainen kirjoitti:
En kyllä aina ymmärrä itsekään itseäni. Paremmin ymmärrän muita, olenhan empaattinen.kiitoksia, riveistä ja väleistä avautui minulle ihan uusi maailma ymmärtää tilannetta, mietinpä tekstejä viikonlopun viinihöyryissä jospa vielä tajunta laajenisi lisää.jokin perustarvetrauma,joka johtaa katsokaa minua ,nyt ymmärrän miksi pienetkin palvelukset palkitaan juhlalla.
- Rotunainen
heh heh hah hah ;D LOL kirjoitti:
Tuo edellinen kirjoittaja kylläkin tarkoittaa että olet miespuolinen, vähän henkisesti sairas trolli.
Ymmärsin kyllä, minulla on poikkeuksellisen korkea äö.
Vastauksellani hänelle kylläkin tarkoitin, että ei ole ennen mieheksi kutsuttukaan. Ehkäpä partnerini ovatkin olleet homohenkisiä miehiä, kun tykkään laihduttaa itseni ihan tikuksi. Mielestäni se on aika kaunista.
Henkistä sairautta näen lähinnä ympäröivissä ihmisissä. Onneksi olen nurturing parent -tyypiä ihmisenä, voin heitä sitten hyysätä.
- kiribati
olen oikeasti sinkku omasta valinnastani, ei ole edes verkkoja vesillä. Pitkän suhteen kariutumisen jälkeen nuolen vielä haavojani. Mutta tuosta listasta löysin itseni kohdasta kaksi, eli olen hankala persoonallisuus. Ykkönen on ehkä hieman liioitellusti ilmaistu, en pidä itseäni luotaantyöntävän näköisenä mutta en myöskään ole katseidenkääntäjä vaan hyvin, hyvin arkipäiväisen näköinen. Ja sitten vielä tuolta alempaa kohta viisi: raitis enkä käy baareissa.
Mutta tämä sopii minulle näin. - hone-y
kumman syystä kaupungilla kuitenkin näkee pareja, joista toinen tai molemmat eivät ole mitään kaunottaria vaan jopa rumiksi luokiteltavia.
Jostain syystä v-mäiset ihmiset seurustelevat yllättävän usein.
Nirppiksillä on kuitenkin treffejä tiedossa.
Sosiaalisten taitojen puute ei ole mikään este, koska ne ovat täysin opittavissa.
Ei tämä nyt kuitenkaan mikään tyhjentävä lista ollut!
Minä taas väitän, että ajatus Siitä Oikeasta on suurin syy sinkkuuteen. Se juoksuttaa ihmisiä kuin pässiä narussa suhteesta toiseen, asettaa turhia kriteerejä ja estää todelliset kohtaamiset. On tajuttoman epärealistista olettaa, että jokaiselle on vain yksi Oikea. Kukkua. Hyvän ja itselleen sopivan tyypin kanssa saa suhteen toimimaan, jos molemmat näkevät vaivaa sen eteen.- kiribati
JOS kerran on ihan hyvä olla yksinkin niin miksi yrittää vääntää suhdetta ja taipua isoihin kompromisseihin vain siksi, että saisi jonkin suhteen toimimaan?
Minä en ole ollenkaan sitä mieltä, että jos jonkun tapaa niin siitä pitää saada aikaan toimiva suhde vaikka sitten molemmat joutuisivat luopumaan itselleen tärkeistä asioista. - What for?
kiribati kirjoitti:
JOS kerran on ihan hyvä olla yksinkin niin miksi yrittää vääntää suhdetta ja taipua isoihin kompromisseihin vain siksi, että saisi jonkin suhteen toimimaan?
Minä en ole ollenkaan sitä mieltä, että jos jonkun tapaa niin siitä pitää saada aikaan toimiva suhde vaikka sitten molemmat joutuisivat luopumaan itselleen tärkeistä asioista.Olen yrittänyt sanoa ihmisille juuri tuota, tulematta koskaan ymmärretyksi. Kai suhteella pitäisi olla joku muukin tarkoitus kuin päästä luopumaan itselleen tärkeistä asioista?
- sinkuille
"kumman syystä kaupungilla kuitenkin näkee pareja, joista toinen tai molemmat eivät ole mitään kaunottaria vaan jopa rumiksi luokiteltavia."
1) Kompensointi
Henkilöt, jotka ovat olleet "syntymärumia" ovat usein oppineet kompensoimaan tätä heikkouttaan muilla osa-alueilla, ovat siis keskimääräistä vahvempia jollakin toisella osa-alueella,
esimerkiksi osaavat piristävää huumorintajullaan tai muuten valloittavalla persoonallisuudellaan. Täten nämä ihmeelliset "eritasoiset" parit selittyvät.
Rumassa parissa ei ole mitään ihmeellistä. Molemmat ovat tunnustaneet oman tasonsa ja ovat täten pariutuneet. Monet vaan eivät tunnusta omaa tasoaan vaan tavoittelevat tähtiä taivaalta ja ovat siksi sinkkuja. Näissä monissa tapauksissa luotaantyöntävä ulkonäkö on syynä pariutumattomuuteen
Ps. olet oikeassa listani ei ollut tyhjentävä. Se oli yleistys.
- Viskoosi78
Nuo kaks pitää ainakin paikkaansa, onneks se on myös itsestä kiinni että haluaako aina olla tuollainen.
Mutta kun tuntee itsensä, ja tunnistaa omat heikkoutensa, voi alkaa parantamaan itseään. - ????
Tunnen paljon sinkkuja, jotka eivät todellakaan kuulu mihinkään yo "kategoriastasi".
Siis hyvän näköisiä tai kauniita, mukavia ja miellyttäviä ihmisiä, jotka ovat sosiaalisesti lahjakkaita ja toimeentulevia, ja jotka silti ovat sinkkuja.
Paljon on esim. työlle ja/tai harrastuksilleen omistautuvia ihmisiä, joiden elämässä kenties on tarpeeksi muutakin sisältöä kuin parin etsintä.
Mitä pahaa on muuten "nirppanokkaisuudessa"? Miksi pitäisi tyytyä toiseksi parhaaseen, jos viihtyy mieluummin yksin? - M21.
Eipä mikään kohta vastannut mua ja sinkku oon. Tosin tässä alkaa tulee noita vittuuntumisongelmia..
Onneksi sentään olen muutaman kerran pesälle päässyt, ikävä on taas kun ei ole vähään aikaan. - Todellinen Valioyksilö A1
Täällä netissä törmää etenkin näihin tapauksiin missä joku tavallinen Maija pitää tusinaa miestä jonossa kun hän on niin erinomainen ja on varaa valita. No ne miehet siellä jonossa on sitten sellaisia joita voidaan jonotuttaa. Sitten Maijaa harmittaa kun "hänen tasoaan" olevia ihmisiä ei löydy.
Maija hyvä, sinulle ne jonottajatkin ovat liian korkeatasoisia!- Rotunainen
Huomaan, että sinussa piilee miltei yhtä suurta älyllistä ja empaattista kapasiteettia kuin minussa.
Minullakin on paljon sinkkututtavia, jotka jatkuvasti valittavat minulle märissä yöunissani, miten heitä harmittaa olla sinkkuina.
Kun sitten yritän linkittää heille tuttaviani, he eivät ota niitä vastaan. Tämä herättää minussa suunnatonta kärsimystä, minkä selitän itselleni johtuvat heidän narsistisesta luonneviastaan.
Lisäksi kuvittelen, että he harmittelevat, ettei heidän tasoistaan ihmistä löydy.
Ei sinkku voi olla onnellinen eikä elämäänsä tyytyväinen, kun en itse ole sitä edes pariutuneena.
Taasko kuulen jossakin kaukaisten sinkkujen valitusta? Tai sitten se johtuu siitä, että kuulen muutenkin ääniä korvieni välissä. Moni kun väittää, ettei ole kuullut minkäänlaista valitusta.
Minä ainakin aion jatkossakin kuvitella kuulevani, olen niin itseäni täynnä, eli omaa tekoempaattisuuttani.
- kukaan-
enää usko rakkauteen?ihmiset valitsee kumppaninsa järjellä enemmän kuin tunteilla.ei toinen ihminen ole mikään hyödyke.moni avoimesti myöntää valitsevansa kumppanin erilaisten valinta kriteerien avulla.siinä pitää olla sellaista ja siinä ei saa olla tällaista.ihan kuin autoa olisivat ostamassa.onko järki todella voittanut tunteet?
- kumppanin valinnassa
Kun katsot avioerotilastoja, olisi sitä järkeä voinut käyttää enemmänkin KUMPPANIN valinnassa. Rakastajat/taret valitaan sitten tunteella. Rakkausavioliitto on käsitteenä täysin outo.
- Rotunainen
kumppanin valinnassa kirjoitti:
Kun katsot avioerotilastoja, olisi sitä järkeä voinut käyttää enemmänkin KUMPPANIN valinnassa. Rakastajat/taret valitaan sitten tunteella. Rakkausavioliitto on käsitteenä täysin outo.
Aviomies on valittava järjellä, rakastajat tunteella!
Minä en aiheuta kärsimystä lähipiirissäni, kaikki on täysin salaista.
- Käsitinkö väärin?
Jotenkin vaan tuli mieleen et taidat itse olla just nuo kaikki... ja siksi sinkkuna !!!
- ...
Oletko ite tosikko ja sinkku?? Ja vielä katkeroitunut??
Käsittääkseni aloittaja kertoi juuri itsestään omalla sarkastisella ja sinänsä hauskalla tavallaan. Kumpa muutkin sinkut ja sinäkin osaisivat nauraa omille heikkouksilleen ja muutoinkin itselleen yhtä makeasti kuin aloittaja, niin tämä maailma pelastuis.
- ainaminä
oon varmaa sitte ykköne..muut ei sovi lainkaa minuun
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144