OpenOffice 2.0.3 Ohjelmaan on tullut joku päivitys, mutta mikä päivitystiedosto pitäisi asentaa, kun vaihtoehtoja näittäisi olevan monia ? Minulla on koneella OpenOffice 2.0.3. Laittakaa suora latauslinkki. Kiitos !
OpenOffice 2.0.3 Päivitys ?
4
1968
Vastaukset
- Poro1
Onko sinulla linux?
Ainakaan win versioon ei ole tarjolla kuin viimeisin 2.0.3 ohjelma...
Voin olla väärässäkin, mutta korjatkaa ihmeessä jos olen.
:)- Make.
Mulla on käyttiksenä Windows XP Pro. Ja OpenOffice versio tällähetkellä tarkkaan 2.0.3 SRC 680_m178 Build-1.
Kun menen OpenOfficen ohje valikkoon ja valitsen kohdan Tarkista ohjelmapäivitykset tulee ilmoitus "Uusi Päivitys saatavilla" kun painan ok ohjautuu ohjelma nettiin sivuille josta voi ladata päivityksen, mutta mikä on se uusin ja tuorein päivitys, jotta se ei ilmoittaisi päivitystarkistuksessa enää, että uusi päivitys saatavilla. Auttakaa asiasta enemmän tietävät ! Kiitos !
- Poro1
liekö se päivitys tuo:
SRC680_m178/
joka on päivätty 26.7, eli on uusin tiedosto kansiossa?
Taitanee olla linux versioihin...
Seuraa niitä päivityksiä siellä http://fi.openoffice.org sivulla, jolloin vältyt tuollaiselta epätietoisuudelta...
:) - HartsaK
sulla on jo uusin versio käytössä (W)ja tietääkseni päivitys tapahtuu lataamalla versiopaketti koneelle ja asentamalla päälle, niin mä olen asian hoitanut. asennus ohjeet löytyy täältä http://fi.openoffice.org/lataa.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305770- 345263
- 292984
- 342434
- 372108
- 152068
- 361922
- 121681
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons361624