voisiko joku kertoa pikaisesti onko sääntöjä, avovene, 30 moottori, kalavehkeitä aika läjä, miten kalat suomeen,(määrä). siis merelle mennään mutta, onko langfjord myös merta, siis langfjordaleniin asti, sandnesissa on kuulemma veneluiska, on kai??
Onko kukaan käynyt, kokemuksia, kiitos.
Vene Näätämön kautta
2
728
Vastaukset
- aika helppoa
Norjan merialueet ovat vapaasti käytettävissä.Poislukien sotilasalueet.Tietysti veneilijä on huomaavainen muita kohtaan kuten Suomessa.Kalastus merellä ei vaadi lupia.Kannattaa vakuttaa vene ja rajalla näyttää Tullissa paperit.Ottivat papereista kopion .En tiedä onko pakkolinen näyttö.Ompahan helpompi toimia vakuutusyhtiön kanssa jos jotain sattuu.Itse olen käynyt kalassa Venäjän rajaa lähellä olevissa vuonoissa.Kyllähän veneluiskia tuntuu riittävän.Kyselemällä paikallisilta niin asiat selvenee.Kalaa olen tuonut omaan käyttöön jonkin verran että kun kohtuudessa pysyy niin ei liene ongelmia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236