Kaksi langatonta hiirtä

Juki

Minulla on sellainen ongelma, että kun minulla on kannettava kone, niin sen langattoman hiiren USB-tikku meni rikki niin, että se liitinosa vääntyi pienen onnettomuuden seurauksena, eikä kone enää havaitse tikkua. Ja siksi jouduin ostamaan uuden tikun. Mutta en saanutakaan pelkkää tikkua vaan paketissa tuli mukana myös uusi hiiri. Uusi USB-tikku on täysin identtinen vanhan kanssa ja myyjä vakuutti, että vanhan hiiren pitäisi myös toimia tämän uuden tikun kanssa. Mutta eipäs vain toimikaan. Uuden hiiren kyllä sain toimimaan, mutta vanhan hiiren kanssa osoitin ei liikahdakaan. Haluaisin käyttää vanhaa hiirtä sen takia, koska siinä hiiressä on normaalien painikkeiden lisäksi internet-pikanäppäimiä. Olen koittanut myös päivittää hiiren ajurit, mutta tämäkään ei ratkaissut ongelmaa. Vanha hiiri on Logitech MX 610 Laser Cordless Mouse ja uusi hiiri on Logitech V200 Cordless Notebook Mouse. Osaisiko joku neuvoa miten saisin molemmat hiiret toimimaan?

3

727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saaaaaaaaa

Tuskin sitä saa toimimaan, ainakaan ilman hiiren/vastaanottimen uutta koodausta.

Verrattavissa hyvin esimerkiksi langattomaan puhelimeen. Jos samanmerkkisiä puhelimia on vaikka viisi jokaisella naapurilla, voisi naapurit soitella toistensa laskuun jne. Siksi ne koodataan vain tunnistamaan oma vastaanottimensa/lähettimensä.

Sama toimii siis hiireen. Esim jos ne toimisivat ristiin, voisi esim toimistoympäristössä hieman vituttaa, kun osoitin sinkoilisi työkaverin hiiren tahtiin.

Että siis tuskin saat sitä toimimaan ilman valmistajan apua, jos sittenkään.

• Juki83

Kiitos vastauksesta :) Täytyy sitten vain tyytyä tuohon uuteen hiireen.

• hiiri

voisiko joku vielä kertoa miten saan cordless v200 langattoman hiiren toimimaan. pitääkö siihen olla paristo? jotain asetuksia koneella? pakkauksessa ei ohjeita juurikaan ole; vain hiiri ja jokin ihme tikku.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe