kuumaa huumaa vessassa

pikkupillut

Oltiin tyttökamuni kans meillä(mäkin oon tyttö) ja sille tuli kusihätä. "Mun on pakko päästä kuselle!" Se sano ja läks vessaan. Hän jätti oven vähän auki ja mä kävin kurkaamassa oven raosta.
Siellä Cindy masturboi täyttäpäätä, vittu mä kiihotuin. Tempasin oven auki ja sanoin: "Voi tota tehä kaksinkin!" Se oli aluks vähän hämillään mut suostu. Ekaks Cindy riisu mut ja sillä aikaa otin sen rinnat kovaan käsittelyyn, mä imin ja suutelin niin ihan täysillä. Cindyl oli dildo matkassa niin se rupes panee mua sillä perseeseen. "Ahh...voih!!!" Mä sain vaan äänneltyä. Cindy viimeisteli esileikkini nuolemalla mun kiimaista vittua. Nyt oli mun vuoro saada sille kunnon orkut: mä aloiin nuolee sen vittua oikeen kunnolla ja se voihki minkä kerkes. Yht'äkkii ovi aukes ja Cindyn isobroidi astu sisään. "Mitä helvettiä te teette?!" Se huus. "Toisaalta toi näyttää kiihottavan mua, joten taidan liittyä seuraan". Se sanoi ja alkoi riisua. Se riisu ja mä näin sen 23cm pitkän kalun. Se tunki sen mun suuhun ja samanaikasesti sormitti Cindyä. Kohta me vaihettiin paikkaa silleen, että se panee mua anaaliin ja nuoli Cindyä. Me ähistiin ja puhistiin vielä hetki, ja sit puettiin ja lähettiiin pois. "Danke megapanosta!" Sanoin vielä ovelta kun olin lähdössä.

7

12321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taide

tämän teinimpää menoa ei voi saada.

Sitten täytyy jo maksaa.

• Bonernot

Vai että broidi nuoli siskoaan. No jaa teinit on teinejä.

• Vai niin

Siis olitte teillä, mutta sattumalta sun ystäväs veli tuli huoneeseen? Aika epäselvä tarina muuten..

• KulkuKauppias

reps:))

• hyyyyyi....

ai siis sen broidi nuoli sitä... ei vittu!! x)

• just joo!

En usko tota siitä isovelöjestä!
      Ei kukaan isoveli voi olla niin hölmö!!!
      Tosi huonosti kirjotettu!!!!!!!

• kiihottunut

kiihotuin tosissani! mut en tykkää lesboiluist! Loppu oli tosi kiihottava! millä te muute yleensä kiihotatte itteänne?
      mull ei ooo dildoo joten tungen sisään esim. oaksun kynsilakka pullon päätä(pyöteen mallista) antakaa vinkkejä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe