Leatherheaven?

DarkLucy

onkos kokemusta vaatteiden laadusta? mites toi tampereella oleva liike, onko monipuolinen vai tilaanko netistä?

6

5962

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • supa2

supatuotteita kaikki,siis ei mitään aitoa, joten laatukin on sen mukaista.

• nayuta

Just tänään piipahdin Treen liikkeesä. Olihan siellä vaikka mitä, luulisi että suurin osa ellei kaikki www- sivujen tuotteet löytyy tuolta.

Pisti vain vähän silmään melkoiset hinnat siellä. Naisten lyhyt nahkatakki jossa vähän nyöritystä 245e. Huhhuh.. Jotain parin kympin korsettilaukkua hipelsin siellä myös, näytti olevan ketjut irtoamaisillaan. Vaikka tuolla hinnalla ei mitään huippulaatua odotakaan, niin voisi se tuote kestää edes liikkeestä ulos.

Bändipaidat ja muu vastaava rekvisiitta on reippaasti ylihinnoitettua. New Rockin kenkien hinnoissa on joku LeatherHeaven- lisä, parhaillaan 80e enemmän kuin muualla(suomessa kuitenkin). Melkoinen hintaero jossain kengissä.

JoyFactoryn juttuja siellä näytti myös olevan myynnissä. Sen mitä minulla niistä on kokemusta, niin ihan laatukamaa ovat. Halvemmalla saat tilaamalla suoraan JoyFactoryltä.

• DarkLucy

minäkin eilen käväisin siellä, tulikoha törmättyä?:D höhöö.

mutta totta se vaan on, kauheet kiskurihinnat ja toislaatusta kamaa aina siellä täällä. kiitti kuitenkin kaikille vastauksista.

• Venjaana

Ensinnäkin, liikkeessä on parempi valikoima kuin netissä. Ja jos liikkeessä ei satu olemaan just jotain, se voidaan tilata toisesta saman ketjun liikkeestä. Nettimyynnissähän postikulut ovat aika suuret.

Toisekseen, myynnissä on sekä laadukasta tavaraa että vähemmän laadukasta, kuten tällaisissa "alan liikkeissä" usein on. Mene ihmeessä katselmaan liikkeeseen, niin näet itse. Ei sieltä ole pakko mitään ostaa.;)

• eka

mitä helvetin väliä mitä ne kengät ja takit maksaa?
        nyt puhuttiin yleisesti ottaen esim. housuista, ketjuista ymm:!

• Anonyymi

Tilasin niittivyön sieltä muutama päivä sitten ja tuli tosi nopeasti ja oli mitä tilasinkin.
      Ei mitään huonoa sanottavaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6915
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2092
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      38
      1963
    Aihe