Ollaan aika pian lähdössä kiertomatkalle Pohjois -Koreaan, ja olis kiva kuulla mielipiteitä ihmisiltä ken on siellä äskettäin käynyt. Mm. voiko ottaa mukaa kameraa ja videota (matkapuhelinta ei saa rajan yli).
Viisumi ei ole vielä tullut, mutta ei kait niitä haittaa, että on ex.lehtitoimittaja ammatiltaan? Aika halpaa lystiä kuitenkin kun vertaa millä rahalla pääsee esm. Saudi Arabiaan viikoksi. Sinne pitää tekeytyä jonkun yrityksen spesialistiksi, muuten ei viisumia heru. No tää on vaan niille, jotka on siellä P- Koreassa käynny ja selvinny tulvista ja muista katastrofeista. Safkaa riirrä rueiteille.
Onko tietoo?
3
1171
Vastaukset
- sekäyvainjuu
Itse kävin omatoimisesti Pohjois-Koreassa.
Lennettiin sinne Vladivostockista ja poistuttiin junalla Kiinaan.
Puhelimen voi ottaa matkaan. Matkapuhelin otetaan P-Korean valtion haltuun tulissa, jossa se on vierailun ajan.
Me saimme puhelimet takaisin lähtöä edeltävänä iltana, ehtona oli että sinetöityä kuorta ei saa avata ennen kuin olemme Kiinan puolella.
Kaikki kamerat ovat sallittuja. Oppaiden antama yleisohje oli että kurjuutta ei saa kuvata ja kun epäilyttää saako kuvata, kehotettiin kysymään oppaalta varmistus. - keimo
oletko olympian matkallle lähdössä?
- keimo
Minä nimitäin olen Olympian matkalle sinne
lähdössä 20.9, Pekingin kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174