Keskustelimme vaimoni kanssa myöskin aiheesta parinvaihto ja kolmas osapuoli suhteessamme. Vaimoni ei syty ollenkaan ajatukselle, että minä olisin jonkun muun naisen kanssa koska ei voisi sitä katsella. Myöskään naistenvälistä seksiä ei pysty heteroudesta johtuen harjoittamaan. Ainoa mikä voisi tulla kysymykseen, olisi toinen mies. No tämä ei nyt varsinaisesti ollut mikään yllätys, vaan yllätys oli oma suhtautumiseni. Ajatus siitä, että vaimoni naisi jonkun muun kanssa, oli uskomattoman kiihoittava. Pulssi nousi välittömästi pelkästä ajatuksesta. Kerroin vaimolleni, ettei itselläni ole mitään haluakaan naida toisia naisia ja että saan suurta tyydytystä hänen nautinnostaan ja jos hän haluaisi, voisimme kokeilla kolmatta miestä mukanamme. Vaimo kysyi, että mistä sellainen mies sitten mahdollisesti löytyy... Sitä en osaa sanoa, mutta ajatus toteutuksesta jäi kytemään. Emme ole mikään nuori pari, vaan nelikymppisiä ja onnellisella avioliittollamme on ikää yli kymmenen vuotta. Jos jollakin tulee jotakin mieleen, niin kertokaa ehdotuksenne...
Vaimon kanssa
14
8970
Vastaukset
- mies.
Laittakaa ilmoitus johonkin netin deittisivustolle, kyllä kolmansia pyöriä löytynee.
Valitkaa fiksun tuntuinen ja vaatimuksenne täyttävä mies ja kirjoitelkaa ennen tapaamista. Ja se tapaaminen johonkin kahvilaan, ravintolaan tms. paikkaan.
Tiedä vaikka vastaisin ;) - hotellimies
laita postia osoitteella hotellimies@suomi24.fi , niin tutustutaan ja sovitaan tapaaminen ensin vaikka jossain ravintolassa. Kerron itsestäni enemmän maileissa.
- ei ole
kiitos ehdotuksesta. Kiirettä tämän asian tiimoilla ei ole, vaan hitaasti edeten saataa jotakin syntyäkin. Aion antaa asian muhia vielä jonkun aikaa ja varmistua itsekin siitä, että homma kiinnostaa itseänikin..
- andrei
tässä olis,ja kalu mitä parhaimmasta päästä 23cm 5 reenattu roppa ja komia sitten joka kulmasta,laita maili niin eiköhän naises saa munaa sillain että viellä lisää tulee huutamaan.
- mutta
kiitos tarjouksesta, mutta vaimo ei halua tulla satutetuksi liian pitkillä vehkeillä ja muutenkin pitäisi olla päässä muutkin kuin tieto siitä, että on iso kalu...
- andrei
mutta kirjoitti:
kiitos tarjouksesta, mutta vaimo ei halua tulla satutetuksi liian pitkillä vehkeillä ja muutenkin pitäisi olla päässä muutkin kuin tieto siitä, että on iso kalu...
mitä sitä nyt turhia kyselemään,naidaan ja sanotaan hyvästi,pitääkö tälläsestä turhanpäiväsestä jutusta mitään sen suurenpaa tietovisaa tehä,ja kuka tässä nyt ketään satuttaa lähtis päin vastoin.no mut sun akkas tais vaan miehellä nyt pien kateus iskee ku kunnon melaa ois nainen mekkoosa saanu.
- tuleva aisankannattaja
Tuo todellakin kiihoittaa, itsekkin olen asiaan innostunut vaimolle en vielä esittänyt, ryhdy heti toimeen voin tulla auttamaan
- -Jose-
Meillä oli joskus hyvin samanlainentilanne. Minä innokas kokeilemaan ja vaimo ei halunnut minun kokeilevan muita naisia.Meillä ongelma ratkesi kun puhuttiin hyvän kaverin kanssa pikku härskiä, siitä pikkusen ehdottelemalla saatiin kunnon 2 1 aikaan.parin oluen voimalla. Musta paras ratkasu on joku luottomies, se voi olla hyvinkin lähellä:)PS. se kannatti nyt on tullut kokeiltua jo kaksi naistakin:) tsemiä!
Moi.
Wau... Mulla alkoi jo seisomaan kun ajattelenkin meistä kimppakivahommissa...
Olen 33 v ihan hyvännäköinen, estoton, ennakkoluuloton, avoin ja erittäin kiimainen mies espoosta.
Mittani ovat 170 cm, 65 kg, 17 cm.
Olen ollut ennenkin kolmantena pyöränä ja olemme kaikki nauttineet aivan suunnattomasti...
Mutta nyt pariskunnan muutettua Lontooseen kaipaisin tilalle kivaa pari…
Minulle ei ole pääasia että minä saan, vaan naisen täydellinen tyydytys. Yksi lempiasennoistamme oli, kun minä ja nainen oltiin 69 asennossa ja naisen mies pani häntä takaapäin samalla kun minä nuolin naisen pillua... Wauuu, sitä nainen piti. Uskon että mekin löydämme toisillemme tyydyttävät asennot ja monipuolista ja erittäin kiimaista rakastelua...Pidän erityisesti nuolemisesta.
Pöydän päälläkin paneskelu on kivaa, siinä kulli uppoaa hyvin perille asti ja saa nuolla ja puristella rintoja samalla.
Voin järjestää meille paikan Espoosta kivasta mökistä. Itse asiassa mökki on mulle varattu 23.8. joten voisimme tavat siellä.
Minulle saa ehdottaa mitä vain suht. normaalia seksiä…
Kun vastaatte takaisin niin annan puh.numeroni ja kuviani. Kuvia en voi tämän kautta laittaa, mutta heti kun saan sähköpostiosoitteenne niin laitan.
T. Kiimainen panohullu
vastaa os. panohullu@jippii.fi- chrkni
Hei. Omasta kokemuksesta vinkki. Ota yhteyttä.
- näin meillä
Tässä oli taas hyvä esimerkki siitä mistä kyselinkin tuolla "Mites teillä" teillä osiossa.Pahoittelen pitkää lainausta mutta jos se herättäisi uusia ajatuksia/keskustelua.
""Meillä oli pitkään puhetta että olisi mukava kokeilla ryhmää tai siis kolmatta osapuolta ja ajatus kiihotti meitä molempia, mutta kun asia tuli ajankohtaiseksi kävi ilmi että tyttöystäväni ei hyväksynyt sitä että olisin kolmannen osapuolen kanssa(ainakaan yhdynnässä),eli jos mukaan olisi otettu mies niin se olisi ollut ihan ok että olemme molemmat hänen kanssaan tai sitten jos mukaan olisi tullut toinen nainen niin hän olisi voinut olla toisen naisen kanssa ja minä hänen.En ymmärrä tätä itsekästä logiikkaa ja on varmaan sanomattakin selvää että jätimme sitten asian tekemättä.
En halua tuomita ketään tai vetää turhan suuria yleistyksiä,mutta kun olen lukenut näitä palstoja niin useilla on samanlaista kuviota että nainen on muiden kanssa ja ei kuitenkaan sitten asiaa hyväksyttäisi toisin päin.Jos asia tosiaan toimii niin ja kumpikaan ei tunne jääneensä mitään paitsi niin miksikäs ei,mutta en voi olla ihmettelemättä näitä pareja.
Onko niin että miehet sitten näissä tapauksissa ovat vaan valmiimpia tarjoamaan nautintoa kumppanilleen kuin naiset.
Itselleni tulisi vähän huono omatunto jos nauttisin jonkun toisen naisen antimista ja sitten kieltäisin saman kumppaniltani.
Tarkoitus ei ole siis suututtaa ketään vaan yrittää ymmärtää tätäkin puolta.Jos jäi siis jollekkin epäselväksi niin kyllä harmittaa ettei se meidän kohdalta onnistunut vielä,mutta toisaalta ilta on vielä nuori ja asiat voi muuttua. ""- ovat herkempiä
Voi olla, että meidän tapauksessa tämä asenne johtuu niistä virheistä joita tein ollessani nuorempi. Olen ansainnut vaimoni luottamuksen vasta monien vuosien jälkeen ja ymmärrän hänen suhtautumistaan toiseen naiseen. Kuitenkaan hänen kielteinen suhtautumisensa ei haittaa minua millään muotoa, koska en tunne mitään tarvetta saada toista naista. Tärkein asia on kuitenkin oma parisuhteemme ja sen hyvinvointi.
- M-29
ovat herkempiä kirjoitti:
Voi olla, että meidän tapauksessa tämä asenne johtuu niistä virheistä joita tein ollessani nuorempi. Olen ansainnut vaimoni luottamuksen vasta monien vuosien jälkeen ja ymmärrän hänen suhtautumistaan toiseen naiseen. Kuitenkaan hänen kielteinen suhtautumisensa ei haittaa minua millään muotoa, koska en tunne mitään tarvetta saada toista naista. Tärkein asia on kuitenkin oma parisuhteemme ja sen hyvinvointi.
Ymmärrän kyllä tilanteenne,mutta tarkoitin enemmänkin sitä että tuntuu siltä että useimmin juuri naiset ajattelee siten että se on ok jos on itse toisen miehen kanssa,muttei niin että oma rakkaansa on toisen naisen kanssa!
Sanot ettet tunne mitään tarvetta saada toista naista.Onko sitten vaimollasi tarve saada toista miestä?
Mielestäni ryhmässä tai kolmannessa pyörässä ei kyse ole siitä että toinen saisi vierasta naista tai miestä vaan jostain yhteisesti koetusta ja jaetusta kokemuksesta.
- M-29
Tämä on varmaan hyvä lukea ja miettiä minkälaisia tuntemuksia se nostaa pintaan.Itselläni se ainakin sai aika moisen tunne ryöpyn aikaan.
Teksti on suoraan lainattu toisesta osiosta,joten ei kannata kiinnittää huomiota oikeinkirjoitukseen.
Miettikääpä ensin toimiiko kemiat kaikinpuolin. Meillä m minä 42v N 38v ja vieras mies oli 48v n195cm mies vaimo on n 158 cm joten oli hieman kontrastia myös :-) tavattiin hotellihuoneesa joka on neutraali maaperä. Olin yhden kerran tavannut tämän miehen ja sovittiin suurinpiirtein asian kulkua sitten h hetkenä. Hetki tuli ja vaimon puastuksen laannuttua yms jännitys hieman helpotti riisuimme alasti ja ryhdyin hyväilemään ja ravailemaan ja rentouttamaan peppua myös sormin koska olin ehdottomasti halunnutelokuvien tuplapanon sopinut miehen kanssa ja minä peppuun koska vaimoni on aika pieni ja mies oli todellakin pituutensa n 195cm mukainen kalultaan n 20cm ja PAKSU joka oli minulle tärkeä juttu myös! eli kakki näytti hyvältä mies odotteli rauhassa katsellen.
Peppukin jo rentoutui ja lykkelin hissuksiin pimpsaan samalla niin sitten oli huima hetki kun pyysin miehen n15 cm minua pidemmän vaimoni pikkuisen pepun luo ja näin kuinka vaimo värähti kun vieraat isot kädet tuli lanteille ja tuon mahti kalun josta olin kyllä kade hurjasti alkoi painua vaimon #&%�$!* ja kute oli sovittu hitaasti lykkeli pikku hiljaa yhä syvemmälle ja olihan se onnen täyttymys!!!! minulle ja kuulosti vaimo myös nauttivan no joo minä siirryin eteen imetäväksi ja oli kivaa kaikilla . Sitten vaihdoin miä #&%�$!* ja mies imettämään tuota kiiltävää parruaan ja hyvin meni vaimo inolla imi ja minä lykkelin pehmeää #&%�$!* oli kivaa ja upeaa.
Vaihdettiin muutama kerta paikkaa sitten huomasin vaimon jäykistyvän ja tuumin että jokohan laukeea vaimo mutta vaimo alkoi vain imemään raivoisati kaluan ja johan oli tyytyväinen kun näin vaimo innostuu kerrankin! vaimo ynisinja voihki jaimi ja kiemurteli notkisteli selkää ja sitten huomasin mies oli jo hetken aikaa pannut vaimoani anukseen vaikka ei ollut lupaa siihen ! harmitti kyllä mutta vaimo näytti jatuntui kovinnauttivan tuosta parrusta noh annoin miehen jatkjaa ja katsoin vain kun lopulta parru upposi kokonaan näemmä anukseen mahtuu mitä vain ! sanoinjosko minun vuoro ja mies vain alkoi kiihdytää tahtia vaimon voihkiessa enemmän kuin ikinä len kullut ja mustasukkaisuus hiipi mukaan. Mies vain jatkoi nussimista ja vaimo viisi välitti mistään oli vaan #&%�$!* pystyssä siinä nussittavana ! Tuumikaapa sitä miehet kun katsotte kaveria sänkyynne. Oli kova paikka mutta vaimon imeminen helpotti kyllä...mutta vaimo huohotti koko ajan ihanaaa ihanaaaaaa ihanaa kyrpäääää ihanaaaa joka #&%�$!* minua mies vain nussi ja ei puettakaan lopettamisesta !!! mies nussi raivoisasti ja ruiskutti spermat sisään anukseen vaikkei pitänyt! kouri vaimon rintoja kovaa ja veti itsens pois ja painui pesulle! vaimo oli nolona ja häpeissään kun niin innostui . Pikaisesti tuumin että nyt vielä tuplapano kuitenkin ja mies tuli ja kalu oli edelleen tanassa paisuneen jonka näkeminen teki entsitäkin kateelisemmaksi ja myös vaimosta näki että kyllä koolla vaan on väliä. Sanoin että jos nyt tuplapanoa ja nyt mies oli taas mukana ja asettui selälleen ja vaimon pyysin hajareisiin päälle ja menihän tuo ,eipä tarvinnut kahata kertaa käskeä nosti isoa parrua ja solautti heti pohjaan asti huokaisten , taas hieman #&%�$!* , mies alkoi heti koko matkaltaan #&%�$!* ja vaimo nautti minä en juurikaan , kuitenkin kiihotti ja siryin vaimon taakse jalkoijen sekamelskaan ja tuikasin niin nopeaan kuin pystyin kaluni anukseen ja sinnehän se meni helposti ja nyt tunsin ekaa kertaa kun vieras kalu tuntui #&%�$!* liikkuvan! oli hienoa! lykittiin aikamme eri tahtiin ja viimein löytyi sama sävel ja vaimo laukesi hurjasti nytkien samoin minä ja jäin sisään sillä mies oli taasa aloittanut kilparatsastuksen vaimo hytkyi ja tärisi lisää ja kertoi saaneensa vielä monta pientä siinä lopussakin . Loppu laskussa minä en nauttinut tuon liian aktiivisen öykkärin seurasta mutta vaimo mahtui sanomaan että ihanaa oli hänellä no en enää sitä miestä halua nähdä vaikka postia on tullutkin että joko uudelleen. Kysyin vaimolta ja sanoi vain että milloin vai käy niin että miettikääpä kenen kanssa ja hieman ensin tutustua persoonaan kannatta kyllä ,no kalun koko oli kyllä ainoa oikea asia mutta saipahan vaimo kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144