Viggo Mortensen on ihan sairaan sexikäs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Viggo Mortensen
9
501
Vastaukset
- dodi
ja niin ihanan likanen! harmi kun se käy joissain kohdissa pesulla...
- Arwen
JEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- metsänpiekko
Arwen kirjoitti:
JEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
viggosga on 40 tuolla puolen oleva,ryppyvoidetta käyttävä ja ruma ukonkäppänä!!!domic ja lego on superhypermegatriplatupla-sexyt!!!!
- Aaah =)
Nii on! Jos se kävelis kadulla vastaan ni mä en tiiä mitä mä tekisin. =) Se on maailman sexyin mies!
- Arwen
Mä olen jo miettinyt minun ja Vigon yhteistä elämää.....
Me asuttas hienossa omakoti talossa.Viggo näyttelisi,mutta mulla ei olisi töitä.Joku lauantaiaamu heräämme ja minä laitan meille aamiaista......... =)
He is so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so sexy!!!!!!!! - ~mandy
Arwen kirjoitti:
Mä olen jo miettinyt minun ja Vigon yhteistä elämää.....
Me asuttas hienossa omakoti talossa.Viggo näyttelisi,mutta mulla ei olisi töitä.Joku lauantaiaamu heräämme ja minä laitan meille aamiaista......... =)
He is so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so,so sexy!!!!!!!!OSO, OSO, OSO, OSO, OSO, MULLEKIN!!!!!!!!! Tahtoo ViGon osotteen!!!!!
- aragorn on paras
Arwen?
Onko sulla kik saako tulla kikkaa?- Clematis_
Viesti on 12 vuotta vanha, ehkä et täällä enää kyseistä heppua saa kiinni :D
- 12345678910111213
heh heh, niinpä. but,anyway, I LOVE VIGGO MORTENSEN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406983
- 323948
- 453330
- 402939
- 172716
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482077- 402048