Mun mielipiteeni "ikisinkuista" on se että...
Niiden naamasta näkee heti että ovat ikänsä olleet yksin...eikä kukaan niitä hapannaamoja jaksaisi katsellakkaan.
Niillä on kypsymätön luonne...eihän niillä ole kipeitä eroja tai muitakaan vaikeita elämän vaiheita takana,mitä pitkissä hankalisissa avio-tai ovoliitoissa on joutunut läpi käymään...kyllä erot kasvattaa!!!
Kun on ollut ikänsä "yksin"...ei luonne ole "hioutunut" tippaakaan! joku 30vee sinkkukin,aina yksin ollut HEH mikä herkku...todella vaikea asettua sellaisen huusholliin asumaan,tai ottaa sellaista omaan huusholliin "huseeraamaan"...
Työpaikalla erottaa ikisinkun naamataulusta heti...töihin tullessa naama väärällään ,hyvä että edes työkavereitaan tervehtii...ja jos jotain pitäis muutoksia tehdä,SINKKUHAB ÄLÄHTÄÄ ENSIMMÄISENÄ!
Lomat he uhraavat "äidille ja isälle"...lomalta palattuaan he ovat tod virkistäytyneen näköisiä ;))) oikein kateeksi käy toi sinkun elämän!
No...sitten tulee joku mies joka kiinnostaa...ikisinkku tarrautuu siihen kynsin hampain,minkäänlaista rauhaa ei saa sulhaskokelas ja suhde on eletty loppuun jo ennenkuin se on edes alkanut...
Sitten käykin niin että kaverit ympäriltä löytää itselleen siipan...muut kaikki onnittelee ja "elää" onnea mukana. Mutta...mitäs tekee ikisinkku,on naama väärällään tietysti,KADE KADE KADE...
Niin se vaan on,katsokaapa sinkut peiliin,Katsooko sieltä onnellinen ihminen???
Ei,sieltä katsoo katkera paska,joka on itse syyllinen omaan oloonsa ja elämäänsä!!!
Sinkut on paskoja
18
1982
Vastaukset
- lukiessa mieleen
että sä taidat olla hyvin hyvin hyvin onneton ihminen...voi ressukkaa. Koita jaksaa!
- Sontaa läjittäin
eronnut ja karannut paska sitä, että kukaan muu kuin eronnut tai karannut paska ei sinua huoli enää. Ja katso sitä katkeraa naamatauluasi peilistä, niin näet todellisen naamataulusi, joka tuskin miellyttää kuin korkeintaan alkoholisoitunutta luuseria.
- pizza-lasse
sulla on housuissas.
- miesvastaatähän
...iloinen, mutta samalla surullinen katse joka ei ole kelvannut kenelläkään...
- Rotunainen
Kiitos, eronnut ja karannut. Yhdyn täysin kypsään mielipiteeseesi.
Itse en ole hapannaama. Minun kasvoni sädehtivät ilosta ihmisten onnistuessa elämässään. Minä iloitsen ja "elän" mukana ihmisten onnessa. En edes tiedä, mitä kateus tai katkeruus tarkoittaa, joten en voi tunnistaa sellaista edes sinun pitkästä avauksestasi.
Luonteeni on kypsä kuin syyskuun vadelma. Niin monta kypsymätöntä parisuhdetta, panosuhdetta ja kypsymätöntä eroa on takanani jo tässä vaiheessa elämää, että sanoisin olevani ikäisekseni poikkeuksellisen kypsä. Ns. vanha sielu.
Kun katson peiliin, en näe siellä sitä mitä muut sanovat näkevänsä, näen vain hieman alkuperäistä harmaamman twiggyn. Suupielet ylöspäin. Lukuunottamatta sitä kun joillakin on hauskaa enkä minä ole taaskaan mukana.
Ps. En ole katkera! En! En! En! Postaan tällekin palstalle vain keskimäärin kymmenen katkeruutta VUOTAVAA avausta viikossa. Mutta jos olisinkin kateellinen ja katkera hapannaama, syyttäisin siitäkin muita naisia!!!- loppuunkäytetty ja kulutettu
peilistä katsoo paljon käytetty lelu. Onhan se hyvä, että jotakuta todella käytetään.
- Rotunainen
loppuunkäytetty ja kulutettu kirjoitti:
peilistä katsoo paljon käytetty lelu. Onhan se hyvä, että jotakuta todella käytetään.
Mulla on takana vasta kolme kihlausta ja yksi avioliitto.
Muutoin olen sivein tuntemani ihminen. En katsos harrasta lainkaan yhdenillanjuttuja ja sivusuhteita taas ei voi laskea vakipanoiksi eikä salarakkaiksi, koska ne ovat piilossa pinnan alla. Tai tehdään, koska mies on väkivaltainen, ikävä, tylsä, ei puhu, tai sitten kostoksi.
Harvoin alennun vastaamaan sinunkaltaisillesi, mutta ajattelin esimerkilläni kannustaa sinuakin elämään kunniallista elämää.
Se pariutumminen on tietääkseni vapaaehtoista! Kenenkään ei oo pakko ottaa kumppania ja sitten myöhemmin itkeä katkeria eroja. tuntuu että nämä pariutuneet ovat kateellisia sinkuille kun heillä itsellä on se oma vapaus mennyt ja joutuu huomioida toista. Ja itse joudun jatkuvasti töissä tuuraamaan ja tekemään ylitöitä näiden pariutuneiden takia koska olen sinkku ja he katsos haluavat viettää niitä perhelomia ja kaikkea ja näinollen tarvivat usein töistä vapaata. Joten mieti ensin mitä kirjoitat ja ajattele ensin vähän meidän sinkkujenkin kannalta ennenkuin tuomitset meidät sinkut.
- karvanen_kaveri
löysin ittestäni aika paljon tossa tekstissä olevia aisioita, kiva että joku sanoo ne ääneen, tästä se paraneminen alkaa??
- Kurja sinkku
Olipa sen verran karua tekstiä, ettet taida sinäkään olla kovin
tyytyväinen elämääsi, tai sitten ne suhteet ovat hioneet sinua
hiukan vääristä paikoista.
Joopajoo. Kaikki suhteet ilman muuta jalostavat ihmistä
timantiksi. Voi niitäkin katkeroituneita eronneita miesvihaajia,
sellaisen kun saisi elävänä pulloon. Tai sitten sellaisen
joka on elänyt koko elämänsä miehen siivellä ja lisäksi antanut
itsensä rupsahtaa ennen aikojaan, kun ei ole jaksanut
miehen saatuaan itsestään huolehtia. Kyllä sellaisia katselee
hirveän kateellisena, todellisia unelmaihmisiä.
Täytyisi näköjään hakeutua nopeasti suhteeseen, jos sen avulla
saa tuollaisen kapea-alaisen näkemyksen ja noin ehdottomat mielipiteet.
Kyllä sekin olisi sitten mukavaa, kun ei tarvitsisi ajatella
asioita järjellä, vaan tuntisi vain aina olevansa oikeassa. Ai että!
Kyllä viime kesälomallakin vitutti suunnattomasti, kun itse joutui
olemaan kuukauden ulkomailla lomailemassa,
mutta työkaveri sai sentään nauttia suhteensa ihanuudesta,
kun sai vaimonsa kiinni pettämisesti. Siinäkin perheessä
taas jalostettiin ihmisiä oikein tosissaan.
On se kyllä kamalaa kun on itse niin kypsymätön että pystyy
arvostamaan ihmisiä, olivat he sitten parisuhteessa tai ei.
Olisi kyllä mukavaa olla kaltaisesi valioyksilö,
joka pystyy tuomitsemaan ihmiset siviilisäädyn
perusteella. - Tyttis27
Aika provoa tekstiä, mutta oli siinä asiaakin.
Oon osittain samaa mieltä. Omat mielipiteeni eivät ole yhtä ns. jyrkkiä kuin sulla, mutta noinhan se ikisinkkumeininki näyttää vähän menevän...
Nimim. tällä hetkellä sinkku - Sinkku
Kyllä sinun kirjoituksesi on ihan totta. Olen itse sinkku ja en kai muuten yksin olisikaan jos en olisi juuri tuollainen. Ihminen muuttuu ylpeäksi, kun ei kelpaa kellekään sellaisena kuin on. Ei enää edes uskalla katsoa kenenkään päälle ja siinä on noidankehä valmis.
- Sinkku myös!
En mä nyt oikeen tajuu tota sun kommenttia...pilaat sillä meidän kaikkien sinkkujen maineen ja aatteet.
Itse olen tässä taas vaihteeks sinkkuillut jonkun aikaa (pari vakavaa suhdetta itsellä takana) ja täytyy vaan sanoo, että ei tää mun mielest ylpeeks tai katkeraks ihmistä tee.
Pikemminki päinvastoi, oppii tietynlaista nöyryyttä ja näkeen asiat vähän eri suunnalta. Pystyy sitten seuraavassa suhteessa oleen kypsempi ja ottaan toisen paremmin huomioon. - Ainaista valitusta vaan.......
varmaan kanssa ihan vääristynyt peili. sieltäkin katsoo ihan tyytyväinen immeinen. En ymmärrä, miksi pitäisi katsella asunnossaan jotain kitisevää naisenpuolta, kun saa olla rauhassa eikä tarvitse kuunnella mitään marinoita. Kaikki on oman mielen mukaan ja ei tarvitse kysellä keneltäkään mitään, mitä arvon rouva nyt on mieltä, vaan siitä vaan ja menoksi ja
hienoa tietokirjallisuutta ja venäläistä korkeakulttuuria kansien välissä ja taidenäyttelyitä etc. tietenkään urheilua ja liikuntaa unohtamatta, saa vielä syödä usein äidin tekemää ruokaa, vaikka asunkin omassa huushollissa ja isäni gourme on poikaa. Kiva jutella ystävien ja sisarusten kanssa ja käydä tapaamassa. Matkustella, mökkeillä, vneillä ystävien ja sukulaisten kanssa. Mitä vielä pitäisi toivoa?
- hempukka35
Mun peilissä on varmaan joku vika, koska sieltä katsoo takaisin onnellinen ihminen.
- vanha juttu
Toiset ovat sinkkuja omasta tahdostaan,
toiset vastoin tahtoaan. - Ap kirjoittaa ;)))
Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa...
Ja näyttää pitävän paikkansa....sinkut älähti!!!- Oksettava juttu
älähti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144