hei!
etsin bändin jäseniä ilmajoen seudulta!itse olen 11v tyttö.kuuntelen vaikka mitä minä voisin soittaa kitaraa.ja on jo yksi joka vois laulaa!enään tartteaan kosketin soittaja rummut ja basso!treeni kämppäkin olisi mukava!ilmoitelkaa minulle sähkö postiin fyffeliini_95@hotmail.com
ilmoitelkaa heti kun olette kiinnostuneet
etsii bändiin jäseniä!
Nimetön
2
519
Vastaukset
- eti täältä
Laita ilmoitus myös sivulle
www.muusikoiden.net
ja sieltä tarkemmin kohta wanted
Mulla on käsitys, sieltä bändejä kasattais enemmän. - rannils
hhei , olen 14 vuotias tyttö etelä-pojanmaalta. Etsin bändiin jäseniä tai bändiä josta puuttuu soittajia olen soittanut kitaraa puoli vuotta ja pianoa 10 vuotta toivoisin että pistätte sähköpostiinni viestiä jos kiinnostaa =)
suvi.rannila @hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467