Hyvät sinkut!Kuinka asutte,millaisessa ympäristössä? Itse asun onnellisesti maalla omakotitalossa ja omistan maatilan! Kaupunkiin en muuttais mistään hinnasta enää takaisin!;)
Gallup
15
1194
Vastaukset
- toimivatalous
tosin ei ihan keskustassa. Muuttaisin itsekin mieluusti maalle :)
- myöskiN82
pieni, turvallinen, kodikas. Koti on siellä, missä saa olla oma itsensä, ehkä maallakin voisin jossain elämänvaiheessa viihtyä. Nyt kuulun vielä kaupunkiin.
- Kyo-kun
Kaupunginosassa nimeltään Isko, omakotitalossa.
Vanhempien kanssa omakotitalossa. tosin olen lähiaikoina ostamassa omaa taloa.
- Paahtopähkinä
Neljän solussa 5 km. keskustasta. Vielä ei kämppiksiä kuulunut.:)
- Asunnosta iloinen
kerrostalokaksiossa, jonka ostin vähän aikaa sitten. Oikein hyvä, luonnon keskellä lähiössä
vanhemmat ja ystävät aivan lähellä. Lisäksi omistan ison huvilan järvenrannalla, jossa olen melkein puolet vuodesta.
- Single_Man37
Kerrostalo yksiössä, kaupunki lähiössä!
Halpa vuokra ja pieni palkka vaikuttavat paljon asumisympäristöön... mukaan pitää myös laittaa lyhyt työmatka. - Alik. Kine
Kerrostalokaksiossa.
- dfew.
Tilavassa yksiössä lähellä keskustaa. En asuisi mistään hinnasta missään maalla, tylsistyisin.
- vili
stadin keskustassa omistamassani yksiössä. selvinpäin en kehä kolmosen ulkopuolelle mene.
- kiribati
vuokralla. Tulevaisuudessa toivottavasti ulkomailla, koska etenkin kaamosaika alkaa tuntua liian raskaalta näillä leveysasteilla.
- hempukka35
Rivarikaksiossa keskustan kupeessa. Rauhallinen ympäristö ja kaikki lähellä.
- kolmio..
omistusasunto ja merenrannalla...!
- Kofeinisti
Solukämpässä, hirveetä on. Kerrostaloyksiöön varmaan joutuu opiskelujen loputtua. Maalla olen asunut aiemmin suurimman osan elämästäni ja jos töiden puolesta joskus tulee mahdollisuus, niin muuttaisin mielelläni takaisin.
- Ronja810
Kaupungin keskustassa yli sadan neliön vuokrakämpässä kolmen kaverin kanssa. Mikä siinä onkin, että lähes kaikki sinkut asuu yksin ja sitten valittelee, että on niin yksinäistä ja seinät kaatuu päälle... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144