Mitä hittoa noille harmaavariksen nettisivuille on tapahtunu? Kun sinne menee avautuu vaan joku ihme sivu... en tiiä, onko oikea paikka tälle keskustelulle, mutta kuitenkin. Jos ei sovi tänne, niin sanokoon joku mulle, niin poistan tämän...
siis nämä sivut kyseessä... http://harmaavaris.net/
Mitä!?
4
990
Vastaukset
- Vokkie
Nuokin sivustot ovat kokeneet turkkilaisen hakkerin tuhoavan hyökkäyksen. täällä jollain palstalla keskusteltiin aiheesta. Tuo samainen on hakkeroinut useampia uskonto aiheisia foorumeita ainakin pakanakentällä. En tiedä paljonko muuta on saanut tuhoa aikaiseksi. Toden näköisesti pistellyt raandomina meneen tietyillä hakusanoilla löytyneitä sivustoja :(
Tämä nyt saattaa liittyä tähän maailman poliittiseen tilanteeseen jossa kristityt ja muslimit ainakin jonkin verhon takana käyvät omia pyhiä sotiaan.
-Vokkie-- Vokkie
Niin nuo edelliset olettamukset ihan keräilyä muista keskustelu ryhmistä.
Voihan kyseessä olla myös suomalaiset olen-vitsikäs-vekkuli-hakkerit. tai jotakin.
-Vokkie- - murmelinpapana
Vokkie kirjoitti:
Niin nuo edelliset olettamukset ihan keräilyä muista keskustelu ryhmistä.
Voihan kyseessä olla myös suomalaiset olen-vitsikäs-vekkuli-hakkerit. tai jotakin.
-Vokkie-... eikö jollain todellakaan ole sen tähdellisempää tekemistä, kuin tuhota muiden omaisuutta. Typerää. Muutenkin tämä maailmanmeno alkaa vaikuttaa yhä vaan vääristyneeltä. Tuntuu, että kaikki vaan tuhotaan, eikä mitään hyvää enää rakenneta. enkä nyt tarkota välttämättä mitään fyysistä, vaan lähinnä henkiseltä kannalta. Ihminen on etääntynyt luonnosta ja voi pahoin. olen siitä varma. ite oon huomannu, että luonto on paras paikka rauhoittua. joskus kun maailma tuntuu ahdistavalta ja kauhealta paikalta asua, menen vaan jonnekin metsään ja olo tuntuu paljon paremmalta.
- harmaavaris
murmelinpapana kirjoitti:
... eikö jollain todellakaan ole sen tähdellisempää tekemistä, kuin tuhota muiden omaisuutta. Typerää. Muutenkin tämä maailmanmeno alkaa vaikuttaa yhä vaan vääristyneeltä. Tuntuu, että kaikki vaan tuhotaan, eikä mitään hyvää enää rakenneta. enkä nyt tarkota välttämättä mitään fyysistä, vaan lähinnä henkiseltä kannalta. Ihminen on etääntynyt luonnosta ja voi pahoin. olen siitä varma. ite oon huomannu, että luonto on paras paikka rauhoittua. joskus kun maailma tuntuu ahdistavalta ja kauhealta paikalta asua, menen vaan jonnekin metsään ja olo tuntuu paljon paremmalta.
prkl, ei voi muuta sanoa. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441