Tuli tuossa mieleen kun Helsingissä/muualla,missä on ollut paljon savun hajua,johtuen venäjän metsä paloista.Niin muistanko väärin,että ilmastoinnissa pitäisi olla jokin systeemi,mikä suodattaa pois epä puhtauksia?
Onko toiminut miten hyvin kyseisessä tapauksessa,vai tuleeko savun haju pahasti autoon?
ilmastointi
10
1273
Vastaukset
- pane
päälle niin ei tule hajut autoon.
- !!!!!!!!!!!!
Viestiketjun aloittaja! Oletko ihan täysi pösilö vai miten voit kirjoittaa kieliopillisesti noin pahasti päin persettä?
- !!!!!/!!!!
viesti ketjun,aloittaja oletko ihan täysi. pösilö vai,miten voit kirjoittaakieli? opillisesti Noin pahastipäin,persettä,mitä.!
Tietääkseni en ole pösilö vaikka en kirjoitakkaan kieliopillisesti oikein.Kirjoitan vaan niin kuin puhuisin.
Ja minulle on yks sama kirjoitanko kieliopillisesti oikein jos se teitä häiritseee niin ÄLKÄÄ LUKEKO NIMIMERKKI KEPPE.Vaan pompatkaa yli- viestissä
keppe kirjoitti:
Tietääkseni en ole pösilö vaikka en kirjoitakkaan kieliopillisesti oikein.Kirjoitan vaan niin kuin puhuisin.
Ja minulle on yks sama kirjoitanko kieliopillisesti oikein jos se teitä häiritseee niin ÄLKÄÄ LUKEKO NIMIMERKKI KEPPE.Vaan pompatkaa ylisulla oli vain 11 kielioppivirhettä. No ehkä jätänkin tästä lähtien lukematta kirjoittamasi viestit.
- ihmeessä
viestissä kirjoitti:
sulla oli vain 11 kielioppivirhettä. No ehkä jätänkin tästä lähtien lukematta kirjoittamasi viestit.
tämä on autopalsta. oikein kirjoituksesta viis.
- bmw 520i touring
Jos sulla on automaattinen sisäilmakierto niin sen pitäsi suodattaa paskat pois. Sisäilmankierto menee siis automaattisesti päällem jos ulkoilmassa on saissee!
- aktiivihiilisuodatin
löytyä teikälläkin sisälle tulevan ilman suodatinkotelosta - se pitää huolto-ohjelmassa vaihtaa aina (inspection I/II ja öljynvaihdot). Käryt pitäisii siis jäädä aina ulos ilman ilmastoinnin tai sisäilmankierron päälle laittoakin. AUC (automaattinen sisäilmankierto) säätää vain kaikkein pahimmissa rekan tuprutteluissa sisäilman kierron tarvittaessa automaattisesti päälle, kun suodatinteho ei enää riitä.
Tuo suodatin löytyy n. vm.90 kaikista bemuista.
Tosin se voi suodatinpatruuna olla myös ns. halpa tarvike suodatin - ilman aktiivihiiltä (esim. Motonetissa). - E90_325i
Onhan näissä uudemmissa ainakin aktiivihiilisuodin. Omassani on lisäksi automatiikka mikä tunnistaa ilman epäpuhtaudet ja kääntää automaattisesti sisäilman kierrätyksen päälle. Hyvä varuste esim. kun ajelee Stadissa bussin perässä. Ei tule dieselin katkua sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778