Ottekos kuullu puhuttavan semmosesta uistimesta kuin Storm ThunderCrank. Aivan mahtava uistin! Sillä kalaa tulee ja paljon. Suoittelen!
Storm ThunderCrank
6
1647
Vastaukset
- laikaman
Ambulanssioranssia vetelen, kuhaa ja haukea pukkaa. Tänä vuonna on ykkönen ollut pulikkakuhalle. Rinnalla vetelen Rapalan Taildanceria, joka on kovasti saman oloinen. Viime vuonna taisi Rapala olla tehokkaampi, kiloissa se johtaa nytkin varmaan.
- dggj
Samaa väriä mäki vetelen, suurin on 3,7kg hauki, hei, mä oon 10 vuotta :)
- _Kolle_
http://www.landbigfish.com/images/store/swatches/storm-thundercranks.jpg
Tuosta tuollaisen perch värisen ostin. Räminäkuulat sisällä, 8cm. 10g.
Ottaa mielestäni syvyyttä aika hyvin, paketin mukaan 2,5 - 4,6m. Itselläni kun tulee enemmän matalilta rannoilta heiteltyä niin vain muutaman kerran olen kokeillut.
Yhden pikku hauen ja 430g ahvenen (oma ennätys!)olen saanut, mutta tosiaan en ole hirveän monesti heittänyt. Kaiken kaikkiaan tosi positiivinen kuva jäänyt vieheestä. Hintakin oli vain jtn. alle 4€! - dfar
juuri näin, juuri näin..... Samaa väriä mäki vetelen, ja kalaa pukkaa!
- Eto peli
68 lohta keskipaino 8.5kg vuosi 2005. 2006 9 lohta keskipaino 6kg, en kerinnyt käymään kovinkaan useasti. Värit vaihteli, mutta toimii!!
- dfar
Kokeilkaa myös Hot Tiger väriä (juup viestissä on linkki jostaa näke vähän stormejen värejä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236