DIAMOND MAX10 320GB SATAII3G 7200RPM 16MB.
Elikkä tollaisen härvelin olisi tarkoitus ostaa mitä kokemuksia teillä on kyseisetä levystä?
Entä miten paljon ääntä se pitää (vai pitävätkö nämä nykyiset levyt ylipäätänsä mitään ääntä ? ;)
Maxtor Diamond Max 10
6
787
Vastaukset
- asiantuntija
Elähä hyvä poeka hättäele.
Vua ostoo pätkäse Samsunki tai seakate.
Maktorit sannoopi että makspoks. - Pena.
Muutama vuosi sitten oli erä viallisia Maxtor 9-sarjan levyjä päässyt myyntiin, josta sitten huhut lähtivät liikkeelle.
Mulla on ollut kohta vuoden käytössä Maxtor DiamondMax 10, Serial-ATA (300GB), 16 MB, 7200 rpm -kiintolevy ja voin suositella.
Aikaisemmin mulla oli Samsung (120GB), joka oli hiljainen mutta en kyllä huomaa äänessä eroa tähän nykyiseen levyyn. - 88989
Osta Seagate, Samsung, Hitachi tai WD.
- hitachia
Koska takuu niissä ei korvaa kaikkea esim kovalevyn laakereita se ei korvaa eikä kovalevyn koventunutta ääntä.
- nim. kok. om
Mulla maxtorin diamondmax plus 9 250gb kesti reilu 2 kk, että revi siitä huumoria.
- turskanpaljastin
diamond max 10 kesti tasan kolme päivää kunnes alkoi ongelmat, palautin sen Tietoasemalle eikä tarvinnut selittää mitään kun myyjä vaihtoi sen toiseen merkkiin. Liekö palautuksia tullut enemmänkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854