Juuri torstaina bandit oli 12tkm huollossa ja peli pelas kuin kello ennen huoltoa vaan huollosta tultua seuraavana päivänä kun lähdin ajaan ja olin ajanut noin 20km niin meno hyytyi(luultavasti ei saa bensaa) ja hetken huilattuaan taas kone hörähti käymään ja pääsin sillä muutaman kilometrin ja taas sama juttu!!?
Olin pistäväni merkille että huollon jälkeen kun avas polttoainesäiliön korkin mielestäni siellä oli normaalia suurempi paine...mistähän mahtais olla kyse ja mitä ne tekevät 12tkm huollossa mitkä liittyy polttoaineen saantiin...onko muilla ollut vastaavaa!!!??
Kyseessä on takuu pyörä eli joutuuko itse kustantamaan kyydin pyörälle vai meneekö takuuseen,entä saako sijais pyörän tilalle-kyseessä mielestäni on puhdas huoltovirhe ja huoltokin oli mielestäni aika tyyris 250euroa kahdesta tunnista(paikka seinäjoki/jokimotors)
suzuki bandit 1200S-05
8
4696
Vastaukset
- suzukisti20v
Tarkista alipainehana, siinä on ohivirtaus kytkentä
jota käytetään keväällä pyörän seisonnan jälkeen, käännä se ohivirtauspuolelle ja testaa.
2 vaihtoehto, Vetääkö huonosti ja käy kolmella
ajottain = Tulppavika. Ei noin uudessa pyörässä
voi olla vakavaa vikaa. Suzukit ovat tunnetusti
tosivarmoja ja laadukkaita pelejä.- harmittaa
luultavasti vika löytyi-olivat huollossa irrottaneet polttoainetankin ja takaisin pistäessään olivat sulloneet yhden tankin korvausilmaletkun mutkalle ja sen kun huomasin niin ainaskin vielä on pelannut ihan hyvin...saas nähdä.
Missä asennossa muuten kuuluu pitää se polttoainehana on,res vai pri!!?? - Turo--Inkeri
harmittaa kirjoitti:
luultavasti vika löytyi-olivat huollossa irrottaneet polttoainetankin ja takaisin pistäessään olivat sulloneet yhden tankin korvausilmaletkun mutkalle ja sen kun huomasin niin ainaskin vielä on pelannut ihan hyvin...saas nähdä.
Missä asennossa muuten kuuluu pitää se polttoainehana on,res vai pri!!??ei ole käsikirjaa sattunut bandiittisi mukana tulemaan?
Normaalisti hana ON, ja kun alkaa bensa käydä vähiin, käännetään RES, ja taas heti tankattua ei pidä unohtaa kääntää sitä takaisin ON.
PRI on vain sitä varten, kun tarvii täyttää kaasarit bensalla esim. korjaustöiden jälkeen, älä käytä sitä normaalikäytössä. - harmittaa
Turo--Inkeri kirjoitti:
ei ole käsikirjaa sattunut bandiittisi mukana tulemaan?
Normaalisti hana ON, ja kun alkaa bensa käydä vähiin, käännetään RES, ja taas heti tankattua ei pidä unohtaa kääntää sitä takaisin ON.
PRI on vain sitä varten, kun tarvii täyttää kaasarit bensalla esim. korjaustöiden jälkeen, älä käytä sitä normaalikäytössä.kyllä on käsikirja ja niinkuin siinä mainitaan niin pidän hanan on asennossa,mutta joka helkutin kerta huollon jälkeen se on res asennossa.
Vielä sulle turo yks kysymys kun tunnut tietävän kyseisen bandit mallin-palataan takaisin tohon ongelmaan mikä mulla "oli" tankin pohjasta kun lähtee(läheltä satulaa)kaksi letkua,toinen paksumpi toinen ohuempi ja ohemmassa on t-haara ja omassa tapauksessani t-haarassa ei ollut letkua kiinni niin mikä letku siihen kuuluu(ilmeisesti huollossa ovat vahingossa unohtaneet laittaa letkut oikein),yks letkun pää vähän mietityttää joka on irrallaan-ainoastaan nippusiteellä kiinni toisesta päästä rungossa satulan sivussa? - Turo--Inkeri
harmittaa kirjoitti:
kyllä on käsikirja ja niinkuin siinä mainitaan niin pidän hanan on asennossa,mutta joka helkutin kerta huollon jälkeen se on res asennossa.
Vielä sulle turo yks kysymys kun tunnut tietävän kyseisen bandit mallin-palataan takaisin tohon ongelmaan mikä mulla "oli" tankin pohjasta kun lähtee(läheltä satulaa)kaksi letkua,toinen paksumpi toinen ohuempi ja ohemmassa on t-haara ja omassa tapauksessani t-haarassa ei ollut letkua kiinni niin mikä letku siihen kuuluu(ilmeisesti huollossa ovat vahingossa unohtaneet laittaa letkut oikein),yks letkun pää vähän mietityttää joka on irrallaan-ainoastaan nippusiteellä kiinni toisesta päästä rungossa satulan sivussa?oma bandiittini oli sitäpaitsi vanhempaa katemallia kuin sinulla, voi olla erilaiset letkut. Sen muistan, että siinäkin oli tankille joku letku, jonka tukkeutuminen voi saada aikaan ilmalukon ja bensansyötön katkeamisen.
Eikös ne siellä huollossa paikkaa omaa virhettään, et kai maksa siitä että pyörään tulee jotain uusia ´vikoja´?? Kantsis muutenkin varmaan vähän reklamoida, jos ei noin perushommatkaan tunnu olevan hanskassa. "Kun on niin kiire" ei saa olla mikään selitys, noissa hommissa voidaan tehdä oikeasti hengenvaarallisiakin virheitä, jos ei oikein keskitytä.
- janoinen
tankin korvaus ilma letku lutussa, tapahtuu itsellä melkeen joka kerta kun irrotan tankintankin.
tankin takaosasta lähtevä letku, t kappaleella haarottuva letku on lintassa tai vekillä ja tankki ei saa korvausilmaa siksi sammuu- harmittaa
kuuluu siitä t-haarasta lähteä letku(on t-haara tyhjillään),rungossa on nippusiteellä toinen pää kiinni ja toinen vapaana-mahtaakohan tulla siihen kiinni
- rasu
bandit on todella hyvä pyörä naapurin ville laittoi siihen 30 heppaa lisää nyt on vääntöä ja kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256