mustek scanexpress 6000P+agfa 1212P ei toimi xp:ssä

ottaa pannuun

Win xp:n myötä agfan 1212P lopetti toimintansa. Ikoni tulee, vaan ei saa yhteyttä. No, viisaana..ostin käytetyn Mustek Scanexpress 6000P:n, Naama messingillä vedin netistä (ajuriapajalta) mukamas ajurit xp:lle. Katin kontit. Softa tulee, twainista muistuttaa. Kun laittaa mustekin ikonia, ilmoittaa fail load, tai valittaa kaapeleista. Kaikki kaapelit on oikein, scannerista-tietokoneelle ja tulostimeen. Lpt1. Toimivat siis me:ssä. Ja toimii pc:tä suoraan tulostimeen. Olen eilisen illan metsästänyt ajureita, ladannut niitä, ottanut entiset pois...lievästi kohta herne nokassa. Sitten kirjoitin mustekillekin, vastasivat että tukea ei ole xp:lle...ja vaikka niitä ajureita on, kuulemma netin mukaan jopa win 2000:n ajurit on jollain toimineet. Siispä roskiinko 2 laitetta. ?

4

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joere

Vaan myyt jollekkin. Kun ostaa laitteen niin otetaan selvää toimiiko se sinun käyttiksessäsi tieto löytyy yleesä valmistajan sivuilta. Tosin kokeile ensis näitä ohjeita ellet jo ole.

Löysin netistä
      I need drivers for Mustek ScanExpress 6000P (WinXP)
      : : ver. 4.31 or higher

Sekä toisaalta
      http://www.scanner-drivers.com/drivers/75/75420.htm

Joten ajurien lisäksi vaatisi mustek winxp tool, ilmeisesti tämä ohjelma http://www.mustek.com.tw/Download/html/english-xp.html

Tosin http://www.mustek.com.tw/Support/ näyttäisi suoraan saavan WinXP:lle, ilmeisesti vaatii silti tuon mustek winxp tool tiedä sit.

Ilmeisesti tuota laitetta ei ole saatu toimimaan täydellisesti WinXP kanssa joten tukea ei anneta eikä toimivuutta taata vaikka ajureita jaetaankin. Joten joillain voi toimia ja toisilla ei.

• otttaa pannuun

kävin kaikki mainitut linkit, ajoin tuon xp-jutun, sekä ajurit. Kuitenkaan eivät siis toimineet. Juuri tuohon minä ostaessani luotin, ajureita kun näkyi muka olevan. Eri ajureita kokeiltuani, herjat vain olivat erilaiset, lisäksi kone heitti vielä että muisti ei riitä 16 bittisen sovelluksen käyttöön. Muistia on kuitenkin 650 mb, eli pitäis yhteen skanneriin riittää. Täytyy nostaa kädet pystyyn, lääkkeet loppu. Kiitti vinkeistä

• vielä tuolta
    • Makoileva stallari

Mutta Agfa Snapscan 310P:tä ilmeisesti ei :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6983
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3330
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2939
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2716
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2077
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2038
    Aihe